Jeg har været til familiefødselsdag ved min fætter.
-
Min moster manglede enormt meget. Selvfølgelig gjorde hun det.
Men ved I hvad? Vi hyggede os. Vi snakkede og grinede. Min fætter havde selv for første gang bagt boller, og hans fars kone havde lavet kage. Der var bestilt pizzaer til aften. Ungerne legede. Vi snakkede om minder uden tabu eller akavethed, og om alt muligt andet.
Vi skal nok blive ok som familie
️
-
Men ved I hvad? Vi hyggede os. Vi snakkede og grinede. Min fætter havde selv for første gang bagt boller, og hans fars kone havde lavet kage. Der var bestilt pizzaer til aften. Ungerne legede. Vi snakkede om minder uden tabu eller akavethed, og om alt muligt andet.
️
-
️
@MThaastrup
Det lyder rigtig dejligt Mette.
Tak fordi du prioriterer at dele det med os -
@MThaastrup
Det lyder rigtig dejligt Mette.
Tak fordi du prioriterer at dele det med os@folfdk undskyld, ved godt at det ikke er særlig relevant for andre, men det boblede over inde i hovedet og måtte ud med det et sted
-
@folfdk undskyld, ved godt at det ikke er særlig relevant for andre, men det boblede over inde i hovedet og måtte ud med det et sted
@MThaastrup @folfdk Det er kæmpe dejligt, at du deler det. For mig er det hovedgrunden til at være her - at du og andre deler stort og småt.
️
️
️
️
-
@MThaastrup @folfdk Det er kæmpe dejligt, at du deler det. For mig er det hovedgrunden til at være her - at du og andre deler stort og småt.
️
️
️
️
Så enig i det du her siger @lottelythje
️ @MThaastrup @folfdk
-
️
️
️
️
@lottelythje @folfdk Tusind tak 🥹
-
Så enig i det du her siger @lottelythje
️ @MThaastrup @folfdk
@aj42 @lottelythje @folfdk Tusind tak til dig også 🥹
️
-
@aj42 @lottelythje @folfdk Tusind tak til dig også 🥹
️
-
@folfdk undskyld, ved godt at det ikke er særlig relevant for andre, men det boblede over inde i hovedet og måtte ud med det et sted
@MThaastrup @folfdk Tænker her er plads til både stort og småt. Desuden er oget der virker småt for andre måske stort for dig og omvendt