Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Jeg har købt abonnement hos den lokale avis - sn.dk.

Jeg har købt abonnement hos den lokale avis - sn.dk.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
11 Indlæg 5 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • reynir@social.data.coopR reynir@social.data.coop

Jeg har købt abonnement hos den lokale avis - sn.dk. Jeg var især glad for at man kunne lytte til artikler - noget jeg har nydt at gøre på information.dk hvor journalisterne læser et udvalg af artiklerne op.

Nå, abonnementet er købt. Jeg klikker ind på en artikel og får den læst op. Det er en robotstemme. Den kan ikke udtale 03:30 (30 bliver udtalt 3-dive som i endiviesalat), og navnet Funch bliver til "funsj". Næste artikel starter med "60 ..." som bliver udtalt 3's. Fuck det lort!

reynir@social.data.coopR This user is from outside of this forum
    reynir@social.data.coop
    wrote sidst redigeret af

Så nu har jeg sendt deres kundeservice en mail og brokket mig. Jeg synes det er uærligt at sælge det som at man kan lytte til artiklerne. Hvis jeg vil høre artikler læst dårligt og forkert op kan min computer gøre det udmærket i forvejen.

nerdd@mstdn.socialN reynir@social.data.coopR 2 Replies Last reply
    0

Så nu har jeg sendt deres kundeservice en mail og brokket mig. Jeg synes det er uærligt at sælge det som at man kan lytte til artiklerne. Hvis jeg vil høre artikler læst dårligt og forkert op kan min computer gøre det udmærket i forvejen.

nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
      nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
      nerdd@mstdn.social
      wrote sidst redigeret af

@reynir Ej, øv. Det kan jeg godt forstå, du brokker dig over.

1 Reply Last reply
      0

reynir@social.data.coop
        wrote sidst redigeret af

Ok, det er bare hot garbage jeg har købt

ngws@norrebro.spaceN mosgaard@uddannelse.socialM reynir@social.data.coopR 3 Replies Last reply
        0

Jeg har købt abonnement hos den lokale avis - sn.dk. Jeg var især glad for at man kunne lytte til artikler - noget jeg har nydt at gøre på information.dk hvor journalisterne læser et udvalg af artiklerne op.

Nå, abonnementet er købt. Jeg klikker ind på en artikel og får den læst op. Det er en robotstemme. Den kan ikke udtale 03:30 (30 bliver udtalt 3-dive som i endiviesalat), og navnet Funch bliver til "funsj". Næste artikel starter med "60 ..." som bliver udtalt 3's. Fuck det lort!

liebach@mastodon.artL This user is from outside of this forum
          liebach@mastodon.artL This user is from outside of this forum
          liebach@mastodon.art
          wrote sidst redigeret af

@reynir Men så kan du da spille nogle spil.

1 Reply Last reply
          0

ngws@norrebro.spaceN This user is from outside of this forum
            ngws@norrebro.space
            wrote sidst redigeret af

@reynir Jeg har også abonnement på sn.dk og tror måske bare jeg har vænnet mig til at scrolle forbi den resumésektion når den er der. Jeg burde måske nævne overfor kundeservice at det ikke øger min læselyst.

reynir@social.data.coopR 1 Reply Last reply
            0
            • ngws@norrebro.spaceN ngws@norrebro.space

@reynir Jeg har også abonnement på sn.dk og tror måske bare jeg har vænnet mig til at scrolle forbi den resumésektion når den er der. Jeg burde måske nævne overfor kundeservice at det ikke øger min læselyst.

reynir@social.data.coop
              wrote sidst redigeret af

@ngws det der går mig på er at jeg når at læse flere af punkterne i "resuméet" før jeg i meget lille skrift bliver informeret om at det er genereret af bullshitmaskinen og angiveligt kvalitetssikret af journalister (hvem??). Du må gerne hilse fra mig 😄 jeg opdagede først det her efter jeg havde sendt første email. Jeg har ikke besluttet mig om jeg gider at skrive endnu en email.

Er du ellers glad for sn.dk? Jeg vil gerne følge lidt bedre med i hvad der sker i min kommune

ngws@norrebro.spaceN 1 Reply Last reply
              1
              0
              • reynir@social.data.coopR reynir@social.data.coop shared this topic

@ngws det der går mig på er at jeg når at læse flere af punkterne i "resuméet" før jeg i meget lille skrift bliver informeret om at det er genereret af bullshitmaskinen og angiveligt kvalitetssikret af journalister (hvem??). Du må gerne hilse fra mig 😄 jeg opdagede først det her efter jeg havde sendt første email. Jeg har ikke besluttet mig om jeg gider at skrive endnu en email.

Er du ellers glad for sn.dk? Jeg vil gerne følge lidt bedre med i hvad der sker i min kommune

ngws@norrebro.space
                wrote sidst redigeret af

@reynir Jeg synes at sn.dk dækker min Faxe Kommune sådan OK. Der kunne selvfølgelig altid være mere, men de kommer nogenlunde rundt om de relevante emner. Fordi det er en landkommune, har vi for eksempel også haft en masse kørende om gigadatacentre, og der synes jeg at sn.dk har dækket både byrådets beslutninger og nogle privatpersoners bekymringer. Og de har også dækket vores lokaltogsbane, som har haft nogle udfordringer.

1 Reply Last reply
                0

mosgaard@uddannelse.socialM This user is from outside of this forum
                  mosgaard@uddannelse.socialM This user is from outside of this forum
                  mosgaard@uddannelse.social
                  wrote sidst redigeret af

@reynir jeg sidder bare og venter på afsløringen af at det der spilunivers er adgang til enarmede tyveknægte på den lokale grill!

reynir@social.data.coopR 1 Reply Last reply
                  0
                  • mosgaard@uddannelse.socialM mosgaard@uddannelse.social

@reynir jeg sidder bare og venter på afsløringen af at det der spilunivers er adgang til enarmede tyveknægte på den lokale grill!

reynir@social.data.coop
                    wrote sidst redigeret af

@mosgaard det ser faktisk okay ud. Sudoku, krydsogtværs etc. Der er dog noget nonsens med at den vil have mig til at logge ind selvom jeg er logget ind?! Lunken garbage..?

1 Reply Last reply
                    0

reynir@social.data.coop
                      wrote sidst redigeret af

Jeg fik svar, også på en opfølgende mail om deres AI resumé (som kun er deklareret med småt bag en fold-ud-knap). Han er meget forstående og kan se problemet og vil tage det til efterretning. Mailen lyder som slop uden nogen handling. Det er frustrerende!

1 Reply Last reply
                      0
                      Svar
                      • Svar som emne
                      Login for at svare
                      • Ældste til nyeste
                      • Nyeste til ældste
                      • Most Votes

• Log ind

• Login or register to search.