I morgen skal Michelle i skolen medbringe:
-
- turtaske med formiddagsmadpakke og drikkedunk til dagens 3 første timer
- skoletaske med matematikbog, iPad, headset, penalhus
- idrætstøj
- frokost og SFO-madpakke
- svømmetaske til efter skole inkl. en snack fordi vi er relativt sent hjemme igen...Det er vist godt, at alle dage i 2. klasse ikke foregår sådan...
-
- idrætstøj
- svømmetaske til efter skole inkl. en snack fordi vi er relativt sent hjemme igen...Det er vist godt, at alle dage i 2. klasse ikke foregår sådan...
@MThaastrup Michelle skal da bare have en 3 værelses lejlighed med!
-
@MThaastrup Michelle skal da bare have en 3 værelses lejlighed med!
@YongSun ja, det lyder lidt sådan, ikke
?
Men svømning er selvfølgelig ikke skolens skyld, og heller ikke skolens skyld, at Aarhus Festuge-arrangementet er på den dag, hvor klassen har idræt.
Men altså...
-
- idrætstøj
@MThaastrup selv hvis mor kan ha svømmetøj i bilen lyder det af meget
-
@MThaastrup selv hvis mor kan ha svømmetøj i bilen lyder det af meget
@svuorela Jeg beholder det i bilen, men damn det var mange ting at pakke.
Og oveni skal de lave skov-stratego til idræt, så hun skulle også have sit sorte underlayersæt på i stedet for sædvanlige farvestrålende shorts og t-shirt, så tasken skulle pakkes om.
-
@svuorela Jeg beholder det i bilen, men damn det var mange ting at pakke.
Og oveni skal de lave skov-stratego til idræt, så hun skulle også have sit sorte underlayersæt på i stedet for sædvanlige farvestrålende shorts og t-shirt, så tasken skulle pakkes om.
@MThaastrup jeg er lige kommer hjem er svømning med den store og skal hænge 2 håndklæder, 2 badebukser og en våddragt op. Heldigvis kan vi klare logistikken med tidlig aftensmad og så afsted
-
@MThaastrup jeg er lige kommer hjem er svømning med den store og skal hænge 2 håndklæder, 2 badebukser og en våddragt op. Heldigvis kan vi klare logistikken med tidlig aftensmad og så afsted
@svuorela
Jeg har valgt at love Michelle pjattet aftensmad fra den lokale forstads7eleven i morgen efter svømning.Hun har allerede kig på pølsehorn og chokoladecroissant
-
@svuorela
Jeg har valgt at love Michelle pjattet aftensmad fra den lokale forstads7eleven i morgen efter svømning.Hun har allerede kig på pølsehorn og chokoladecroissant
@MThaastrup Mums. Tror jeg. Hvad vælger du?
-
@MThaastrup Mums. Tror jeg. Hvad vælger du?
@svuorela taquitos