Yes, min mellemste er optaget på sit studie (datalogi).
-
Yes, min mellemste er optaget på sit studie (datalogi). Ikke at der egentligt var tvivl om det, men derfor er det rart at få vished.
@infonauten Fedt, tillykke!
-
@infonauten Fedt, tillykke!
@fanden tak, dude!
-
@nerdd tak! Han har siddet og kodet i python en god del af sommeren, snart overhaler han mig (ikke så svært).

-
@nerdd åh guder, hvad har jeg dog gjort
-
@nerdd ja, det sidste har jeg tænkt på, synes lige nu at der er lang tid til studiestart

-
@nerdd DA JEG VAR UNG!
-
Yes, min mellemste er optaget på sit studie (datalogi). Ikke at der egentligt var tvivl om det, men derfor er det rart at få vished.
@infonauten tillykke!
I Odense?
-
@nerdd FEM MINUTTER? Luksus! Vi skulle møde to dage før undervisningen startede HVER DAG for at indhente de -30 minutter som de akademiske kvarter var på dengang.
-
@infonauten tillykke!
I Odense?
@jazz tak! Og ja, Odense. Vi holder det lokalt.
-
@nerdd @infonauten ...Og før du ved af det, snakke om fremtidsperspektivet i at flytte dybt ind i skoven, afkoblet fra alting og bare passe sig selv og planterne og insekterne, langt væk fra computere.
-
@nerdd @infonauten ...Og før du ved af det, snakke om fremtidsperspektivet i at flytte dybt ind i skoven, afkoblet fra alting og bare passe sig selv og planterne og insekterne, langt væk fra computere.
@decibyte @infonauten Det tager vel trods alt lige et par år fra endt uddannelse, til desillusionen sætter ind. Med mindre det også er accellereret 🫠
-
-
@jazz tak! Og ja, Odense. Vi holder det lokalt.
@infonauten nice, så kan han også nemt komme hjem og spise med. Det er jo perfekt.
-
@infonauten @decibyte Det er vist også nødvendigt med de jordpriser, vi ruller med herhjemme.
-
@infonauten nice, så kan han også nemt komme hjem og spise med. Det er jo perfekt.
@jazz jeg klager i al fald ikke.
-
@infonauten @decibyte Det er vist også nødvendigt med de jordpriser, vi ruller med herhjemme.
-
@infonauten @decibyte Ah, det gør det mere overkommeligt.
-
@infonauten @nerdd @decibyte Svoger truer med at sælge sit hus med skovgrund indenfor de nærmeste år. Skal jeg lægge en billet ind?
-
@infonauten @nerdd @decibyte Svoger truer med at sælge sit hus med skovgrund indenfor de nærmeste år. Skal jeg lægge en billet ind?
-
@infonauten @nerdd @decibyte Det er han heller ikke, så det er ret hypotetisk foreløbig