Yes, min mellemste er optaget på sit studie (datalogi).
-
@nerdd @infonauten ...Og før du ved af det, snakke om fremtidsperspektivet i at flytte dybt ind i skoven, afkoblet fra alting og bare passe sig selv og planterne og insekterne, langt væk fra computere.
-
@jazz tak! Og ja, Odense. Vi holder det lokalt.
@infonauten nice, så kan han også nemt komme hjem og spise med. Det er jo perfekt.
-
@infonauten @decibyte Det er vist også nødvendigt med de jordpriser, vi ruller med herhjemme.
-
@infonauten nice, så kan han også nemt komme hjem og spise med. Det er jo perfekt.
@jazz jeg klager i al fald ikke.
-
@infonauten @decibyte Det er vist også nødvendigt med de jordpriser, vi ruller med herhjemme.
-
@infonauten @decibyte Ah, det gør det mere overkommeligt.
-
@infonauten @nerdd @decibyte Svoger truer med at sælge sit hus med skovgrund indenfor de nærmeste år. Skal jeg lægge en billet ind?
-
@infonauten @nerdd @decibyte Svoger truer med at sælge sit hus med skovgrund indenfor de nærmeste år. Skal jeg lægge en billet ind?
-
@infonauten @nerdd @decibyte Det er han heller ikke, så det er ret hypotetisk foreløbig

-
Yes, min mellemste er optaget på sit studie (datalogi). Ikke at der egentligt var tvivl om det, men derfor er det rart at få vished.
Det er meget dejligt med vished!!
Gad vide hvor godt et gennemsnit man skal have for at blive optaget

https://www.ug.dk/artikel/aarets-optagelsestal