Ting jeg laver, mens jeg forsøger at holde pause fra verdens tilstand: Jeg har lavet barnets fastelavnskostume i dag.
-
@klgn @MThaastrup @nerdd @svuorela de gør klart noget rigtigt kommercielt, men kan nok diskutere om det er den slags forbrug vi var brug for i verden. Men altså, det er jo grundlæggende bare pop. Ville bare ønske de ikke opdragede vores børn til at være forbrugere på den måde.
@CarstenBoll @klgn @nerdd @svuorela ved ikke, om Modern Talking med to albums om året var bedre
? -
@CarstenBoll @klgn @nerdd @svuorela ved ikke, om Modern Talking med to albums om året var bedre
?@MThaastrup @CarstenBoll @klgn @svuorela Woah! Jeg skulle jo bare lige have lidt aftensmad og lave til de næste par dage.. Nå, men hvad skal jeg bruge en algoritme til, når I allerede har nævnt de første 6-7 navne?

-
@MThaastrup @CarstenBoll @klgn @svuorela Woah! Jeg skulle jo bare lige have lidt aftensmad og lave til de næste par dage.. Nå, men hvad skal jeg bruge en algoritme til, når I allerede har nævnt de første 6-7 navne?

@nerdd @MThaastrup @CarstenBoll @svuorela bare rolig, Modern Talking er ikke et Kpop band

-
Ting jeg laver, mens jeg forsøger at holde pause fra verdens tilstand: Jeg har lavet barnets fastelavnskostume i dag.
Nej, det er ikke perfekt
Nej, det er ikke identisk
Og nej, jeg er absolut ikke hverken specielt kreativ eller god til at sy - og slet ikke ting, der involverer knibtang og metalkæder!Men ved I hvad?
Jeg har lavet det
Michelle er glad
Og man kan godt se, hvem det forestiller.Så er det vist godkendt

@MThaastrup Flot!
-
@nerdd @MThaastrup @CarstenBoll @svuorela bare rolig, Modern Talking er ikke et Kpop band

@klgn @MThaastrup @CarstenBoll @svuorela Nå, for pokker! Jeg troede ellers, K-pop opstod i Berlin i 80'erne

-
@klgn @MThaastrup @CarstenBoll @svuorela Nå, for pokker! Jeg troede ellers, K-pop opstod i Berlin i 80'erne

-

-
@CiaraNi Taaaaak
-
@MThaastrup @nerdd @svuorela hjemme hos os er der Stray Kids der er populært!
@CarstenBoll @MThaastrup @nerdd @svuorela men der er jo også musik i Garbage Pail Kids: https://youtu.be/d6bTdyVh84Q
-
?@MThaastrup @klgn @nerdd @svuorela
Altså, lidt - deres album var jo ikke en slags lootbokse i det mindste. De spredte Brother Louie-love til alle ligelidt!
-
Nej, det er ikke perfekt
Nej, det er ikke identisk
Og nej, jeg er absolut ikke hverken specielt kreativ eller god til at sy - og slet ikke ting, der involverer knibtang og metalkæder!Men ved I hvad?
Jeg har lavet det
Michelle er glad
Og man kan godt se, hvem det forestiller.Så er det vist godkendt

Dagens ekstraprojekt her fra morgenstunden:
Male et par af mine egne gamle ellers udsmidningsmodne øreringe med en guldtusch som supplement til fastelavnskostumet(er også lidt stædig mht. at næsten alt på nær perler/kæder på jakken har været genbrug
)