Ting jeg laver, mens jeg forsøger at holde pause fra verdens tilstand: Jeg har lavet barnets fastelavnskostume i dag.
-
@MThaastrup jeg har hørt og i nogen grad nyt masser af Kpop men det nummer @nerdd nævnte synes jeg ikke var noget. Men bare rolig, jeg skal nok lade som om hvis det bliver aktuelt.
Jeg synes jo også at "gravkoen kommer og graver med sin grab i dag" er en enormt god sang hvis ungerne spørger.@svuorela @MThaastrup Det er 100% Goldens skyld, at jeg så K-Pop Demon Hunters, og jeg er fuldstændig skamløst fan af den!
Det er ellers ikke meget K-pop, jeg har hørt udover soundtracket, så det er lidt ud af det blå, det kom for mig. -
@svuorela @MThaastrup Det er 100% Goldens skyld, at jeg så K-Pop Demon Hunters, og jeg er fuldstændig skamløst fan af den!
Det er ellers ikke meget K-pop, jeg har hørt udover soundtracket, så det er lidt ud af det blå, det kom for mig. -
@MThaastrup @svuorela Haha, jeg har nu hørt lidt - bl.a. BTS. NPR har haft nogle K-pop-navne inde i deres Tiny Desk Concerts-koncept

-
@MThaastrup @svuorela Haha, jeg har nu hørt lidt - bl.a. BTS. NPR har haft nogle K-pop-navne inde i deres Tiny Desk Concerts-koncept

-
Ting jeg laver, mens jeg forsøger at holde pause fra verdens tilstand: Jeg har lavet barnets fastelavnskostume i dag.
Nej, det er ikke perfekt
Nej, det er ikke identisk
Og nej, jeg er absolut ikke hverken specielt kreativ eller god til at sy - og slet ikke ting, der involverer knibtang og metalkæder!Men ved I hvad?
Jeg har lavet det
Michelle er glad
Og man kan godt se, hvem det forestiller.Så er det vist godkendt

@MThaastrup Flot!
-
@CiaraNi Taaaaak