Hvordan lavede man reklame for et firma i "gamle dage"?
-
Hvordan lavede man reklame for et firma i "gamle dage"? Dvs. før 2007.
Synlighed ville man kalde det i dag.
-
Hvordan lavede man reklame for et firma i "gamle dage"? Dvs. før 2007.
Synlighed ville man kalde det i dag.
@engedal hvorfor lige 2007, tænker du? (Jeg spørger, fordi jeg er nysgerrig).
-
@engedal hvorfor lige 2007, tænker du? (Jeg spørger, fordi jeg er nysgerrig).
@anport Mener det er det år LinkedIn begynder at tjene penge. Men i det hele taget tænker jeg bare på tiden FØR sociale medie.
-
@anport Mener det er det år LinkedIn begynder at tjene penge. Men i det hele taget tænker jeg bare på tiden FØR sociale medie.
@engedal @anport Da jeg var dreng var der reklamer flere steder:
– postordrekataloger
– Anders And-blade
– TV2 kom til og var delvist reklamefinancieret (langt færre reklameblokke, som jeg husker det)
– Man kunne læse reklamer i lokalavisen, dagbladene og især i de mange trykte magasiner, der fandtes.
– Vi havde reklamer for de lokale fagfolk mm. i foreningsblade, m.m.Faktisk var jeg nok mere eksponeret for reklamer dengang, fordi jeg ikke ser reklame-TV og har adblocker.
-
@engedal men synlighedsmekanismerne er vel lige så “vigtige” i markedsføringssammenhæng som før og efter So-Me? Eller?
-
@engedal @anport Da jeg var dreng var der reklamer flere steder:
– postordrekataloger
– Anders And-blade
– TV2 kom til og var delvist reklamefinancieret (langt færre reklameblokke, som jeg husker det)
– Man kunne læse reklamer i lokalavisen, dagbladene og især i de mange trykte magasiner, der fandtes.
– Vi havde reklamer for de lokale fagfolk mm. i foreningsblade, m.m.Faktisk var jeg nok mere eksponeret for reklamer dengang, fordi jeg ikke ser reklame-TV og har adblocker.