Pladeselskaber!
-
Pladeselskaber! FFS!
Jeg troede, vi havde en klar aftale om, mit album blev udgivet i dag og så måtte Taylor Swift altså lige vente et par dage ...@anport nu kender jeg ikke umiddelbart nogen af jeres musik. Men mon der er stort overlap i jeres målgrupper?
-
@anport nu kender jeg ikke umiddelbart nogen af jeres musik. Men mon der er stort overlap i jeres målgrupper?
@boab nej, ikke noget sammenfald i målgrupperne, men The Guardian har eksempelvis sat tid og spalteplads af til en (dårlig, he he) anmeldelse af Taylors nye skive, men ikke min!
-
Pladeselskaber! FFS!
Jeg troede, vi havde en klar aftale om, mit album blev udgivet i dag og så måtte Taylor Swift altså lige vente et par dage ...@anport åh! Udover det, så tillykke! Holder I et releaseparty i København?

-
Pladeselskaber! FFS!
Jeg troede, vi havde en klar aftale om, mit album blev udgivet i dag og så måtte Taylor Swift altså lige vente et par dage ...@Jacob Ø+ Jamen så får du nok snart en kommentar på Truth Social. Har du fået lavet nogle lækre billeder af dig selv i undertøj som det sig hør og bør på musikscenen? -
@anport åh! Udover det, så tillykke! Holder I et releaseparty i København?

@aj42 Der er naturligvis en god slip-fest på trapperne, jæs, men det er søndag aften på en bondegård på Møn.
To personer og hunden Frank har allerede meldt deres ankomst, måske kommer naboen osse, ved ikke
-
@Jacob Ø+ Jamen så får du nok snart en kommentar på Truth Social. Har du fået lavet nogle lækre billeder af dig selv i undertøj som det sig hør og bør på musikscenen?
@katharsisdrill ha ha, billederne med pikant lyserødt lingeri er sgu’ på vej, skal bare lige vente til en dag, hvor min hustru ikke er hjemme …
-
@aj42 Der er naturligvis en god slip-fest på trapperne, jæs, men det er søndag aften på en bondegård på Møn.
To personer og hunden Frank har allerede meldt deres ankomst, måske kommer naboen osse, ved ikke
@anport 🥳

Live stream? Det er jo så moderne! -
@katharsisdrill ha ha, billederne med pikant lyserødt lingeri er sgu’ på vej, skal bare lige vente til en dag, hvor min hustru ikke er hjemme …
@Jacob Ø+ - Har siddet og lyttet mens jeg forsøgte ikke at lave overspringshandlinger. Det er fedt. Lingeriet er inkluderet i musikken... men jeg vil selvfølgelig også gerne se billederne. -
@Jacob Ø+ - Har siddet og lyttet mens jeg forsøgte ikke at lave overspringshandlinger. Det er fedt. Lingeriet er inkluderet i musikken... men jeg vil selvfølgelig også gerne se billederne.
@katharsisdrill 1000 tak, og ja, enkelte numre har optræk til at hoppe i undertøjet

️ -
@anport 🥳

Live stream? Det er jo så moderne!@aj42 nu skal du ikke plante gode/sjove idéer oven i knolden på mig!