Første omgang intervaller i forbindelse med løbe-reboot med LøberLab
-
Så er der intervaller på menuen!!
5 gange 2 minutter i dag
Ca i tempo 5:05 og så opvarmning og nedjog bagefter.
Det var fedt! Men det tog dælme lang tog før kroppen kølede ned 🥵
Men det var fedt!
Og krop og ben føltes generelt godt ogsåSå er der snart den store test. I dag et "langt" løb med 2x3 km som er det længste jeg har løbet længe.
Fantastisk vejr igen og virkelig en dejlig tur. Pressede mig selv lidt for meget, og endte med et tempo på 6:09 (inkl en gåpause mellem de to 3km gentagelser)
Det hele føles ret godt, skal lige strække ud osv når jeg er færdig, og så skal jeg have gang i squats og lunges for at få mere stabilitet ind i ben og led. Det bøvler lidt...
-
Så er der snart den store test. I dag et "langt" løb med 2x3 km som er det længste jeg har løbet længe.
Fantastisk vejr igen og virkelig en dejlig tur. Pressede mig selv lidt for meget, og endte med et tempo på 6:09 (inkl en gåpause mellem de to 3km gentagelser)
Det hele føles ret godt, skal lige strække ud osv når jeg er færdig, og så skal jeg have gang i squats og lunges for at få mere stabilitet ind i ben og led. Det bøvler lidt...
-
Vi har mandag den 25, det er 8 dage i min hovedregning
Og tak! Det gode er at bøvlet ikke er blevet værre efter jeg har øget træningsvolumen. Så jeg har det samme eller lidt mindre faktisk, af bøvl, selvom jeg er begyndt at løbe.
Så noget ordentligt træning de stadig jeg er svag(ere) ville være godt.
-
Så er der snart den store test. I dag et "langt" løb med 2x3 km som er det længste jeg har løbet længe.
Dette indlæg er slettet! -
5x2 minutter
Ramte ca tempo 5:00/kmDejligt vejr, lidt varmt.
Svedte stadig efter jeg kom ud af badet, motoren varmer ikke så hurtigt ned
-
5x2 minutter
Ramte ca tempo 5:00/kmDejligt vejr, lidt varmt.
Svedte stadig efter jeg kom ud af badet, motoren varmer ikke så hurtigt ned
Så var der en 4 km tur i torsdags i langsomt tempo og lidt hurtigere to gange 3 km i går, så nu skal der soves og så er jeg klar til DHL i morgen.
Det bliver stille og roligt, ikke nogen fantalastisk tid eller noget, men bare en 5 km uden bøvl eller noget andet tænker jeg vil være helt godkendt.
Omkring 28 minutter er det jeg forsøger at sigte efter. -
Så var der en 4 km tur i torsdags i langsomt tempo og lidt hurtigere to gange 3 km i går, så nu skal der soves og så er jeg klar til DHL i morgen.
Det bliver stille og roligt, ikke nogen fantalastisk tid eller noget, men bare en 5 km uden bøvl eller noget andet tænker jeg vil være helt godkendt.
Omkring 28 minutter er det jeg forsøger at sigte efter.En eller anden form for delmål nået!
Dejlig dag, hyggelig aften, lidt for mange trætte løbere der blev nødt til at gå
-
En eller anden form for delmål nået!
Dejlig dag, hyggelig aften, lidt for mange trætte løbere der blev nødt til at gå
@folfdk Orv, det er en wiggly rute. Det må nærmest føles som intervaltræning med alle de retningsskift
-
@folfdk Orv, det er en wiggly rute. Det må nærmest føles som intervaltræning med alle de retningsskift
Ja, den er ret... Fund af sving!!
Det værste er næsten at der jo er et krav om at de skal beskytte græsset (eller sådan noget) så der er lagt en grøn løber/måtte ud på den del der ikke er den omkringliggende grussti.
Og hvis man er "heldig" er der folk med kød på grillen, så det kan rigtigt oser!
-
En eller anden form for delmål nået!
En rolig tur i dag i terræn der gik lidt mere op/ned end det plejer på de ruter jeg løber.
Høje Gladsaxe Park har en rigtig fin bakke man kan gå op af hvis man er cyklist uden at skamme sig alt for meget.
Jeg har nogle gange overhalet cyklister når jeg laver bakkespurter opad