It-sikkerheds-profil fik ransaget hjem af politiet: »De er dovne og inkompetente«
-
It-sikkerheds-profil fik ransaget hjem af politiet: »De er dovne og inkompetente«
.. har kun givet it-sikkerheds-ekspert mere blod på tanden i kampen for #privatliv på nettet
Ny bog kommer rundt om de både tekniske og personlige erfaringer med at drive
Tor-exit nodeHer ses i det danske data-center, hvor serverne er placeret
Politiet rullede op foran i Hundested i 2023
På papiret husede adressen både private hjem og it-sikkerhedsfirma, Zencurity
https://ing.dk/artikel/it-sikkerhedsprofil-fik-ransaget-sit-hjem-af-politiet-de-er-dovne-og-inkompetente (paywalled) -
.. har kun givet it-sikkerheds-ekspert mere blod på tanden i kampen for #privatliv på nettet
https://ing.dk/artikel/it-sikkerhedsprofil-fik-ransaget-sit-hjem-af-politiet-de-er-dovne-og-inkompetente (paywalled) -
@tbhdk @cryptohagen mange tak Thomas!
-
@cryptohagen Henrik Kramselunds bog "11 år med Tor: Mine erfaringer som Tor-exit operatør" kan frit downloades og læses ifølge "Ophavsret" på side 3.
-
A alf149@social.data.coop shared this topic
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
@cryptohagen Henrik Kramselunds bog "11 år med Tor: Mine erfaringer som Tor-exit operatør" kan frit downloades og læses ifølge "Ophavsret" på side 3.
Når man snakker om @kramse kunne men da godt lige give et heads up?
Jeg er usikker på om det er god eller dårlig stil at tagge folk når man snakker om dem, for det jeg jo godt være pænt træls med for mange notifikationer

-
K kramse@helvede.net shared this topic
-
Når man snakker om @kramse kunne men da godt lige give et heads up?
Jeg er usikker på om det er god eller dårlig stil at tagge folk når man snakker om dem, for det jeg jo godt være pænt træls med for mange notifikationer

Det er fint både med og uden tag.
Tak til Thomas for at poste link til artiklen også.
-
https://ing.dk/artikel/it-sikkerhedsprofil-fik-ransaget-sit-hjem-af-politiet-de-er-dovne-og-inkompetente (paywalled)BTW Det var IKKE i Hundested de kom, men på den gamle adresse lidt længere ovre i Nordsj
-
BTW Det var IKKE i Hundested de kom, men på den gamle adresse lidt længere ovre i Nordsj
@kramse Det er hvad Mats skriver i underrubrik

-
@kramse Det er hvad Mats skriver i underrubrik

@cryptohagen ja det ved jeg sgu da godt
Der er sket en fejl fra jeg fik udkast til de har skrevet det der