Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Er det nokon som driv med #MeshCore i #Trondheim her?

Er det nokon som driv med #MeshCore i #Trondheim her?

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
meshcoretrondheim
4 Indlæg 2 Posters 6 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • lemmus@social.vivaldi.netL This user is from outside of this forum
    lemmus@social.vivaldi.netL This user is from outside of this forum
    lemmus@social.vivaldi.net
    wrote sidst redigeret af
    #1

    Er det nokon som driv med #MeshCore i #Trondheim her? Har testa litt med Meshtastic, og resultata har ikkje vore utprega oppmuntrande før eg fekk veta at for slike bruksområde eg er interessert i, er Meshcore mykje meir relevant.

    T 1 Reply Last reply
    0
    • lemmus@social.vivaldi.netL lemmus@social.vivaldi.net

      Er det nokon som driv med #MeshCore i #Trondheim her? Har testa litt med Meshtastic, og resultata har ikkje vore utprega oppmuntrande før eg fekk veta at for slike bruksområde eg er interessert i, er Meshcore mykje meir relevant.

      T This user is from outside of this forum
      T This user is from outside of this forum
      tanketom@tutoteket.no
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @Lemmus Har du prøvd alternativ frekvens?

      lemmus@social.vivaldi.netL 1 Reply Last reply
      0
      • T tanketom@tutoteket.no

        @Lemmus Har du prøvd alternativ frekvens?

        lemmus@social.vivaldi.netL This user is from outside of this forum
        lemmus@social.vivaldi.netL This user is from outside of this forum
        lemmus@social.vivaldi.net
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @tanketom Har prøvd frekvensen som var default etter flashing og på 869,618 MHz, og har fått kontakt og alt det der. Det var berre veldig upåliteleg pga dumt plassert sendar på mi side, og «Hallo, eg er på Gråkallen!» er ikkje bruken eg ønsker grave litt i. 🙂

        T 1 Reply Last reply
        0
        • lemmus@social.vivaldi.netL lemmus@social.vivaldi.net

          @tanketom Har prøvd frekvensen som var default etter flashing og på 869,618 MHz, og har fått kontakt og alt det der. Det var berre veldig upåliteleg pga dumt plassert sendar på mi side, og «Hallo, eg er på Gråkallen!» er ikkje bruken eg ønsker grave litt i. 🙂

          T This user is from outside of this forum
          T This user is from outside of this forum
          tanketom@tutoteket.no
          wrote sidst redigeret af
          #4

          @Lemmus Meshcore eller Meshtastic ville eg uansett ha teke kontakt med gjengen i Discorden eller Matrix, trøndarar båe dei stadene:
          https://matrix.to/#/#meshnorway:matrix.org
          https://discord.gg/e5ZWsehQkR

          1 Reply Last reply
          0
          Svar
          • Svar som emne
          Login for at svare
          • Ældste til nyeste
          • Nyeste til ældste
          • Most Votes


          • Log ind

          • Har du ikke en konto? Tilmeld

          • Login or register to search.
          Powered by NodeBB Contributors
          Graciously hosted by data.coop
          • First post
            Last post
          0
          • Hjem
          • Seneste
          • Etiketter
          • Populære
          • Verden
          • Bruger
          • Grupper