Er det nokon som driv med #MeshCore i #Trondheim her?
-
Er det nokon som driv med #MeshCore i #Trondheim her? Har testa litt med Meshtastic, og resultata har ikkje vore utprega oppmuntrande før eg fekk veta at for slike bruksområde eg er interessert i, er Meshcore mykje meir relevant.
-
Er det nokon som driv med #MeshCore i #Trondheim her? Har testa litt med Meshtastic, og resultata har ikkje vore utprega oppmuntrande før eg fekk veta at for slike bruksområde eg er interessert i, er Meshcore mykje meir relevant.
@Lemmus Har du prøvd alternativ frekvens?
-
@Lemmus Har du prøvd alternativ frekvens?
@tanketom Har prøvd frekvensen som var default etter flashing og på 869,618 MHz, og har fått kontakt og alt det der. Det var berre veldig upåliteleg pga dumt plassert sendar på mi side, og «Hallo, eg er på Gråkallen!» er ikkje bruken eg ønsker grave litt i.

-
@tanketom Har prøvd frekvensen som var default etter flashing og på 869,618 MHz, og har fått kontakt og alt det der. Det var berre veldig upåliteleg pga dumt plassert sendar på mi side, og «Hallo, eg er på Gråkallen!» er ikkje bruken eg ønsker grave litt i.

@Lemmus Meshcore eller Meshtastic ville eg uansett ha teke kontakt med gjengen i Discorden eller Matrix, trøndarar båe dei stadene:
https://matrix.to/#/#meshnorway:matrix.org
https://discord.gg/e5ZWsehQkR