Det er en mandag langt over middel.
-
Det er en mandag langt over middel. Jeg har indsendt en jobansøgning på et professorat OG en international forskningsansøgning. Kæft jeg har haft travlt i 1-2 måneder nu. Men det lykkedes at blive færdig. Og deadline er endda først i morgen aften. Og så har jeg det skønneste squad som straks stimlede til drinks da jeg skrev at jeg trængte til at fejre. (Var naturligvis hjemme i seng kl 21.30 for træerne vokser på jorden, ikke i himlen)
#dkforskDette indlæg er slettet! -
@nichni tak. Der er små sandsynligheder for begge dele så man skal huske at skynde sig at glædes over at få drømt om at gøre ting.
@Koefoed Mon ikke processen med at formulere skarpe ansøgninger resulterer i indsigter som man ellers ikke havde fået og overvejelser, som man ellers ikke ville have gjort sig? Drømme er heller ikke at foragte!
-
@Koefoed Mon ikke processen med at formulere skarpe ansøgninger resulterer i indsigter som man ellers ikke havde fået og overvejelser, som man ellers ikke ville have gjort sig? Drømme er heller ikke at foragte!
@nichni præcis. Til begge dele.
-
Det er en mandag langt over middel. Jeg har indsendt en jobansøgning på et professorat OG en international forskningsansøgning. Kæft jeg har haft travlt i 1-2 måneder nu. Men det lykkedes at blive færdig. Og deadline er endda først i morgen aften. Og så har jeg det skønneste squad som straks stimlede til drinks da jeg skrev at jeg trængte til at fejre. (Var naturligvis hjemme i seng kl 21.30 for træerne vokser på jorden, ikke i himlen)
#dkforsk@Koefoed Godt gået! Så er der ikke andet at gøre end at krydse fingrene og vente - og drikke drinks

-
#dkforsk@Koefoed du er jo så sej!

-
@Koefoed Godt gået! Så er der ikke andet at gøre end at krydse fingrene og vente - og drikke drinks

@tokeriis i cirka 6 mdr

-
@Koefoed du er jo så sej!

@infonauten og heldig med at finde nogen der vil være med.
-
#dkforsk@Koefoed hold da op, Lone, det lyder virkelig spændende. Krydser fingre for, at det lykkes

-
@tokeriis i cirka 6 mdr

@Koefoed Trods alt en del hurtigere end mange artikler fra indsendelse til udgivelse. Jeg venter på 4. år på en artikel pt. 3. Korrektur kom i går…
-
@Koefoed Trods alt en del hurtigere end mange artikler fra indsendelse til udgivelse. Jeg venter på 4. år på en artikel pt. 3. Korrektur kom i går…
@tokeriis det er fandeme også for dårligt.
-
@tokeriis det er fandeme også for dårligt.
@Koefoed Jeg har hørt folk der har ventet længere.