Dagens program:
-
Dagens program:
— en halv dags vejledning, uden frokost
— hente kammerat på stationen
— Sunn O)))-koncertSat op på den måde lyder det meget overkommeligt, men det første punkt er også det mest omfattende.
-
Dagens program:
— en halv dags vejledning, uden frokost
— hente kammerat på stationen
— Sunn O)))-koncertSat op på den måde lyder det meget overkommeligt, men det første punkt er også det mest omfattende.
I aften er så koncerten, hvor Sunn O)) besluttede at erstatte deres liveset med 45 minutters wishy-washy forindspillet pausemusik, fulgt af en montage af Venom live banter.
Det ville være sjovt, hvis jeg ikke havde betalt for indgangen + 80 kr pr fadøl.
Sunn O))) skylder mig officielt et blowjob for det her lort.
-
I aften er så koncerten, hvor Sunn O)) besluttede at erstatte deres liveset med 45 minutters wishy-washy forindspillet pausemusik, fulgt af en montage af Venom live banter.
Det ville være sjovt, hvis jeg ikke havde betalt for indgangen + 80 kr pr fadøl.
Sunn O))) skylder mig officielt et blowjob for det her lort.
Nå, nu begynder de, 35 minutter senere.
Måske I kan spare jer de billige jokes en anden gang, lazy fucks. I har tabt mig.
-
Nå, nu begynder de, 35 minutter senere.
Måske I kan spare jer de billige jokes en anden gang, lazy fucks. I har tabt mig.
Ah. Efter knapt en times slo-mo onani finder de et fokus i "ekstranummeret". Måske I skulle have åbnet med det her, narrøve.

-
Ah. Efter knapt en times slo-mo onani finder de et fokus i "ekstranummeret". Måske I skulle have åbnet med det her, narrøve.

"Ah men du forstår bare ikke konceptet"
Jeg har lyttet til deres albums i tyve år, fucker. Luk røven. Ingen skal nævne det her washout-wannabe bands navn i min nærhed igen.
-
"Ah men du forstår bare ikke konceptet"
Jeg har lyttet til deres albums i tyve år, fucker. Luk røven. Ingen skal nævne det her washout-wannabe bands navn i min nærhed igen.
@fanden godt du ikke nåede at få den *indsæt bandnavn*-tatovering på ballen …
-
@fanden godt du ikke nåede at få den *indsæt bandnavn*-tatovering på ballen …
@anport Var så tæt på at købe en bandshirt som fødselsdagsgave til min søn.
-
@anport Var så tæt på at købe en bandshirt som fødselsdagsgave til min søn.
@fanden ufffff, pu ha, godt du ikke nåede at få pungen op af lomme