jeg har haft en weekend med bror, datter og børnebørn i Legolands navn med besøg på både Legohouse, masterclass, overnatning på Legocastle og søndag i Legoland.
-
jeg har haft en weekend med partner, bror, datter og børnebørn i Legolands navn med besøg på både Legohouse, masterclass, overnatning på Legocastle og søndag i Legoland. Det var perfekt - jeg er nu den stolte ejer af en lego popcorntaske som jeg elsker til døde og kommer natuligvis hjem med lego!
Det var også lidt nødvendigt for ser ind i en 60+ timers arbejdsuge. -
jeg har haft en weekend med partner, bror, datter og børnebørn i Legolands navn med besøg på både Legohouse, masterclass, overnatning på Legocastle og søndag i Legoland. Det var perfekt - jeg er nu den stolte ejer af en lego popcorntaske som jeg elsker til døde og kommer natuligvis hjem med lego!
Det var også lidt nødvendigt for ser ind i en 60+ timers arbejdsuge.Og hvordan ser sådan en popcorntaske ud spørger du dig selv. Tadaaah. Bedste merch i Legoland hvis du spørger mig.
-
Og hvordan ser sådan en popcorntaske ud spørger du dig selv. Tadaaah. Bedste merch i Legoland hvis du spørger mig.
@YongSun Lyder som en god tur
. Jeg bliver nødt til at vide, hvilken skala vi er på her... Er det en taske i rygsækstørrelse med en popcornbeholder.. er det vildere? Altså, jeg er temmelig nysgerrig om det er noget vi bliver nødt til at have fat i
. -
@YongSun Lyder som en god tur
. Jeg bliver nødt til at vide, hvilken skala vi er på her... Er det en taske i rygsækstørrelse med en popcornbeholder.. er det vildere? Altså, jeg er temmelig nysgerrig om det er noget vi bliver nødt til at have fat i
.@tofticles den er ca 30 cm høj og svarer til en meget "klodset" cluch taske. kan bruges som en lille purse taske.
-
Og hvordan ser sådan en popcorntaske ud spørger du dig selv. Tadaaah. Bedste merch i Legoland hvis du spørger mig.
@YongSun Nå ja, den så jeg et par gange, sidst Michelle og jeg var i Legoland i sommerferien. Den er ret skøn

-
@tofticles den er ca 30 cm høj og svarer til en meget "klodset" cluch taske. kan bruges som en lille purse taske.
@YongSun Ah! Stadig habil størrelse til en portion popcorn
.Men fin er den!
-
@YongSun Ah! Stadig habil størrelse til en portion popcorn
.Men fin er den!
@tofticles indholdet af popcorn er ikke voldsomt, da benene tager ret meget af længden og det er kun krop og hoved der kan indeholde noget. Til gengæld kan ben og arme bevæge sig som en minifigur. Jeg er fan!