I dag har jeg fått høreapparat, eller rettere sagt to, ett i hvert øre.
-
I dag har jeg fått høreapparat, eller rettere sagt to, ett i hvert øre. Men det er kanskje ikke rart, jeg har hatt et arbeidsliv i støy. Først som artillerierist, siden med jetmotorer, både militært og sivilt.
I tillegg høy musikk i helgene. Så nå er jeg definitivt gammel.
Så en stor takk til det norske helsevesenet som gir oss (gratis) et bedre liv. -
I dag har jeg fått høreapparat, eller rettere sagt to, ett i hvert øre. Men det er kanskje ikke rart, jeg har hatt et arbeidsliv i støy. Først som artillerierist, siden med jetmotorer, både militært og sivilt.
I tillegg høy musikk i helgene. Så nå er jeg definitivt gammel.
Så en stor takk til det norske helsevesenet som gir oss (gratis) et bedre liv.Det er jo enkelte fordeler med høreapparat også, jeg slipper høretelefoner, telefon, musikk og podcaster går rett inn i øret!
-
Det er jo enkelte fordeler med høreapparat også, jeg slipper høretelefoner, telefon, musikk og podcaster går rett inn i øret!
@Pilotbrewer Gratulerer!
-
@Pilotbrewer Gratulerer!
@tanketom takker. Det er todelt, gleden av å høre mer, men også et tegn på alder.
-
@tanketom takker. Det er todelt, gleden av å høre mer, men også et tegn på alder.
@Pilotbrewer Men det er utrolig viktig å høre godt på så mange vis. Selvsagt sosialt sett, men også f.eks. for å minske sjansen for demens. Langt bedre å akseptere behovet enn å "holde seg ung" uten å høre noe! @tanketom
-
@Pilotbrewer Men det er utrolig viktig å høre godt på så mange vis. Selvsagt sosialt sett, men også f.eks. for å minske sjansen for demens. Langt bedre å akseptere behovet enn å "holde seg ung" uten å høre noe! @tanketom
@eivindmork @Pilotbrewer Ja, på vegner av pårørande tør eg meg utpå å seie at dess tidlegare dess betre, både for deg og dei rundt deg. Farmora mi fekk dei “for seint”, og blei aldri vant til det.