Hm...
- 
Hm... Jeg tenker autoritære regimer finner på måter å undertrykke innhold på uansett. Men om jeg forstår ditt argument, så handler det om at man ikke skal gi myndigheter kontroll med hvem som får logge inn. Ser den. Men det er jo også noe nifst med en offentlighet som styres av tekselskaper alene. 
- 
Hm... Jeg tenker autoritære regimer finner på måter å undertrykke innhold på uansett. Men om jeg forstår ditt argument, så handler det om at man ikke skal gi myndigheter kontroll med hvem som får logge inn. Ser den. Men det er jo også noe nifst med en offentlighet som styres av tekselskaper alene. @pallaskatt.bsky.social ja, man gjøre noe med monopolene. Hvis man angriper dem så blir det en mangfoldig digital offentlighet. 
- 
@pallaskatt.bsky.social ja, man gjøre noe med monopolene. Hvis man angriper dem så blir det en mangfoldig digital offentlighet. @pallaskatt.bsky.social Har skrevet høringssvar for Attac som vi sendte inn i stad, der er det mer detaljer (når det blir publisert). Står ellers mye om hva man burde gjøre for å regulere tek-gigantene på attac.no, aldersgrense er ikke med på lista.... 
- 
@pallaskatt.bsky.social Har skrevet høringssvar for Attac som vi sendte inn i stad, der er det mer detaljer (når det blir publisert). Står ellers mye om hva man burde gjøre for å regulere tek-gigantene på attac.no, aldersgrense er ikke med på lista.... @audunmb Publiser gjerne svaret til Attac ein stad (er vel manuell godkjenning i høyringslenka, så tek litt tid før det kjem fram). Tutoteket, oslo.town og fribygda har også sendt inn eit svar, eg skal publisere det etterpå. @pallaskatt.bsky.social