T-15 min til der kommer flyttemænd, og flytter alle mine møbler og ting til Odense 📦 👀
-
@svedigtype @tofticles Uuuh, spændende! og lige nu; lidt stressende sikkert. Men fedt. Det bliver så dejligt Sabina. Tror du, du kommer til at savne hovedstaden? Glæder du dig til sommer på Fyn?
Det er vel også ved at være tid til, at I kommer på besøg hernede? Eller er der for meget flyttekaos for tiden?
@Trine_DK Ret stressende
, men samtidig glæder jeg mig jo også bare så meget 🤩 !Jeg tror ikke jeg kommer til at savne hovedstaden som sådan, egentlig, det er mere det nostalgiske i det, min historie her, men den har jeg jo med mig ligemeget hvor jeg er 🥰
Jeg glæder mig virkelig meget til at gå på eventyr og udforske noget nyt, og allermest til at have base sammen med @tofticles
Og ikke at bo to steder, men at have alt mit gøjl og gejl samme sted

-
T-15 min til der kommer flyttemænd, og flytter alle mine møbler og ting til Odense
Min største bekymring lige nu er om 1) de har en stor nok bil med, og 2) om alle mine ting kan være i @tofticles lejlighed, eller om vi måske ikke skulle have fået det opbevaret indtil næste flytning 🫣
Thoughts and prayers, tak

@svedigtype @tofticles
Jeg krydser fingre for det går som det skal! -
@svedigtype @tofticles
Jeg krydser fingre for det går som det skal!@folfdk Tak! Jeg håber virkelig kasserne holder, det forekommer mig at de fleste flyttekasser man køber faktisk ikke rigtig egner sig til flytning.
Der er lige nogle ting ang. flytning jeg skal have skrevet mig bag øret, som fx at det nok er bedst at bruge flyttefirmaets kasser ...
-
T-15 min til der kommer flyttemænd, og flytter alle mine møbler og ting til Odense
Min største bekymring lige nu er om 1) de har en stor nok bil med, og 2) om alle mine ting kan være i @tofticles lejlighed, eller om vi måske ikke skulle have fået det opbevaret indtil næste flytning 🫣

Det er nogle meget søde og rare flyttemænd, faktisk har jeg kun gode oplevelser med flyttemænd.
Jeg kan høre den erfarne af dem lige har nogle tanker omkring plads i bilen og hele tiden lige går og tæller hvad der er tilbage, og nok ville have ønsket at nogen lige havde været ude og kigge og vurdere istedet for bare at stole på kunden
(vi havde ellers prøvet at skyde højt, men de rer vist altid mere end man regner med
Især når man er en material girl by heart 🫣
-
Det er nogle meget søde og rare flyttemænd, faktisk har jeg kun gode oplevelser med flyttemænd.
Jeg kan høre den erfarne af dem lige har nogle tanker omkring plads i bilen og hele tiden lige går og tæller hvad der er tilbage, og nok ville have ønsket at nogen lige havde været ude og kigge og vurdere istedet for bare at stole på kunden
(vi havde ellers prøvet at skyde højt, men de rer vist altid mere end man regner med
Især når man er en material girl by heart 🫣
@svedigtype Ihh, gode flyttemænd er en gave! Alle gode ønsker om en let og smertefri flytning (og at der faktisk er plads til det hele, hihi)

Og hvor er det da lige en lykkelig ting at I nu flytter sammen
️
️
️ -
@svedigtype Ihh, gode flyttemænd er en gave! Alle gode ønsker om en let og smertefri flytning (og at der faktisk er plads til det hele, hihi)

Og hvor er det da lige en lykkelig ting at I nu flytter sammen
️
️
️@tanyakaroli Jaaaah, og tak 🥰 !!
-

@svedigtype @tofticles held og lykke med flytning
. Og ikke mindst med at bo sammen 
-

@svedigtype @tofticles Flytninger er altid stressende - men på et eller andet tidspunkt er de overstået og så kan man lukke døren og begynde at bygge rede!
-

@svedigtype @tofticles så bliver du ræddi ræddi fynbo nu, ik'da?
Krydser fingre for at alt går glat.
-
@tanyakaroli Jaaaah, og tak 🥰 !!
@svedigtype Jeg håber I har lige så smukt vejr som der er her hos mig i Kastrup, for så er det da en fabelagtig dag at flytte i!
-

@svedigtype @tofticles Uh, det er simpelthen nu? Håber flytteturen går godt. Alt derefter har I to styr på.
-
@svedigtype Jeg håber I har lige så smukt vejr som der er her hos mig i Kastrup, for så er det da en fabelagtig dag at flytte i!
@tanyakaroli Det er virkelig smukt vejr her også, ja 🤩 ! Jeg tror sgu flyttemænd er superhelte i forklædning, de er allerede kørt mod Odense nu

-
@tanyakaroli Jaaaah, og tak 🥰 !!
@svedigtype Held og lykke med flytningen!

Der er vel mindst 2,3 m til loftet, så i værste fald må I vel bare stable jeres ting ekstra meget?

-

Der er vel mindst 2,3 m til loftet, så i værste fald må I vel bare stable jeres ting ekstra meget?

@nerdd Jeg har ikke lige mødt @svedigtype - men jeg har en eller anden ide om at hun er lettere vertikalt udfordret, så det kan også give sine problemer

God fornøjelse med flytningen!
-

@nerdd Ja, og det er så her de møg-kasser fra Røverkøb kommer ind i billedet
... Der er grænser for hvor højt de kan stables uden at give efter
Men det skal nok gå! @tofticles har gjort at kæmpe stykke arbejde for at gøre plads til tingene så jeg er fortrøstningsfuld 🥰 !
-
@nerdd Jeg har ikke lige mødt @svedigtype - men jeg har en eller anden ide om at hun er lettere vertikalt udfordret, så det kan også give sine problemer

@svuorela *indsæt billede af lille rund hobbit der fnyser*
-
@svuorela *indsæt billede af lille rund hobbit der fnyser*
@svuorela Mens vi bor i Fort Box forventer jeg ikke at kunne komme til noget som helst andet end computer, toilet, køkken og seng
Jeg tænker der kommer til at være en lille sti i en cirkel der kommer forbi de fire ovenstående placeringer
-

@svuorela Så må hun lære at klatre!
(Billede af lejligheden i Valby inden flytning til Bornholm.)
-

@svuorela @svedigtype @tanyakaroli Lige her vil jeg gerne citere Shu-bi-dua, som har en fremragende løsning på det lille problem:
Jeg går af trapper, ad stiger, agurker med mer’

-
@nerdd Ja, og det er så her de møg-kasser fra Røverkøb kommer ind i billedet
... Der er grænser for hvor højt de kan stables uden at give efter
Men det skal nok gå! @tofticles har gjort at kæmpe stykke arbejde for at gøre plads til tingene så jeg er fortrøstningsfuld 🥰 !
@svedigtype Den gode mand! 🥳