Så er der hanfodboldfinale.
-
Så er der hanfodboldfinale. Man skal åbenbart ikke vitse med opvarmningen (Tom Cruise er et fjols), hvis man vil have en plads i stuen, hvis man skal dømme efter BedreHalvdels blik

Vi passer iø onkels kat, som tilsyneladende ikke længere er ængstelig og sky, og jeg holder med Spanien. Ikke fordi jeg ved noget om fodbold, eller fordi jeg egentlig gider VM, som er alt for moralsk og økonomisk anløbent, men fordi det land har en brugbar udenrigspolitik. -
Så er der hanfodboldfinale. Man skal åbenbart ikke vitse med opvarmningen (Tom Cruise er et fjols), hvis man vil have en plads i stuen, hvis man skal dømme efter BedreHalvdels blik

Vi passer iø onkels kat, som tilsyneladende ikke længere er ængstelig og sky, og jeg holder med Spanien. Ikke fordi jeg ved noget om fodbold, eller fordi jeg egentlig gider VM, som er alt for moralsk og økonomisk anløbent, men fordi det land har en brugbar udenrigspolitik.@Koefoed vi så lidt af optakten men uden lyd for at skåne vores nerver og snakke færdig om afsnit 2 af “Emil skruer ned”. Det betyder så at vi ikke aner hvad i alverden det med TCruse handlede om? Og ham der galede op lige inden kampen, er det normalt?
Vi hepper self. også på det land der ikke kommunikerer politik med motorsav
. -
@Koefoed vi så lidt af optakten men uden lyd for at skåne vores nerver og snakke færdig om afsnit 2 af “Emil skruer ned”. Det betyder så at vi ikke aner hvad i alverden det med TCruse handlede om? Og ham der galede op lige inden kampen, er det normalt?
Vi hepper self. også på det land der ikke kommunikerer politik med motorsav
.@pms TC holdt en tale (noget om hvordan verden er bragt sammen af fodbold i usa). Ham der galede op var et levn fra amerikansk sportsråbekultur. Helt skørt.