Vi har samlet et interimistisk køkken i bryggerset i kælderen mens vi får lakeret gulve i stueetagen.
-
Vi har samlet et interimistisk køkken i bryggerset i kælderen mens vi får lakeret gulve i stueetagen. I det gode vejr kan vi også spise udendørs. Det føles helt ferieagtigt 🥰
(Hmm, jeg kan ikke få lov at uploade et billede. Sært. Og kedeligt)
-
Vi har samlet et interimistisk køkken i bryggerset i kælderen mens vi får lakeret gulve i stueetagen. I det gode vejr kan vi også spise udendørs. Det føles helt ferieagtigt 🥰
(Hmm, jeg kan ikke få lov at uploade et billede. Sært. Og kedeligt)
@tanyakaroli Det med, at man ikke kan uploade billede, har jeg også oplevet. Hos mig fungerede det ikke i Mastodon-appen men fint via en browser på samme Android-mobil.
Jeg har skiftet app til Tusky, men ved endnu ikke, om det gør en forskel (jeg har ikke været så flittig med at poste) -
@tanyakaroli Det med, at man ikke kan uploade billede, har jeg også oplevet. Hos mig fungerede det ikke i Mastodon-appen men fint via en browser på samme Android-mobil.
Jeg har skiftet app til Tusky, men ved endnu ikke, om det gør en forskel (jeg har ikke været så flittig med at poste)@LaBuS Det sker kun engang i mellem, og jeg har ikke kunnet finde ud af hvorfor. Det er tilsyneladende ikke kun forbindelsen, for det fortsatte også fra et sted hvor forbindelsen er god.
-
@LaBuS Det sker kun engang i mellem, og jeg har ikke kunnet finde ud af hvorfor. Det er tilsyneladende ikke kun forbindelsen, for det fortsatte også fra et sted hvor forbindelsen er god.
@tanyakaroli Det er underligt og også ærgerligt. Det skal jo helst bare virke, hvis det skal blive brugt og være sjovt, nyttigt, ...
Hvis jeg skulle blive klogere på det, så deler jeg min erfaring (med eller uden billede).