Har I prøvet at skifte gmail ud med noget andet?
-
Har I prøvet at skifte gmail ud med noget andet? Jeg synes det er temmelig uoverskueligt, kontoen bliver brugt som login på ca 1000 andre services. Jeg har oprettet en ny mailkonto på tutanota, der følger 1Gb plads med i gratisløsningen, og for 3€ om måneden kan man opgradere til 20Gb plads og flere andre fordele. Det synes rimeligt og billigere end proton. Jeg tænker på at bruge tuta addressen til personlig brug, og lade alt junket komme på gmail. Hvordan har I gjort eller tænker at gøre det?
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
Har I prøvet at skifte gmail ud med noget andet? Jeg synes det er temmelig uoverskueligt, kontoen bliver brugt som login på ca 1000 andre services. Jeg har oprettet en ny mailkonto på tutanota, der følger 1Gb plads med i gratisløsningen, og for 3€ om måneden kan man opgradere til 20Gb plads og flere andre fordele. Det synes rimeligt og billigere end proton. Jeg tænker på at bruge tuta addressen til personlig brug, og lade alt junket komme på gmail. Hvordan har I gjort eller tænker at gøre det?
Relateret, men ikke direkte, fandt jeg ud af at der er nogen derude som vedligeholder
Til engangskoder og lignende, som man ikke skal bruge igen.
FAQ
Q: Hvor længe bliver mails i en inbox?
A: De bliver slettet efter 48 timerQ: Bliver mine emails overvĂĄget?
A: Nej, men gætbarheden af din email-adresse der afgører om nogen andre end dig selv læser den inden de 48 timer.Q: Kan jeg sende emails?
A: Nej du kan kun modtage/læse mails