Vi er på familielejr for familier med højtbegavede børn.
-
Men det er ikke kun børnene der møder ligesindede, blandt forældrene er der også god mulighed for at møde andre man er kompatible med.
Så jeg har nærmest været social som aldrig før, flere aftener i træk. Her til aften, heldigvis kun med forældre fra skolen, som jeg kender godt i forvejen.
For selvom det er interessant og styrker min ekstroverte side, så kører den sociale motor snart på dampene. #TorsdagsTrivsel
-
Men det er ikke kun børnene der møder ligesindede, blandt forældrene er der også god mulighed for at møde andre man er kompatible med.
Så jeg har nærmest været social som aldrig før, flere aftener i træk. Her til aften, heldigvis kun med forældre fra skolen, som jeg kender godt i forvejen.
For selvom det er interessant og styrker min ekstroverte side, så kører den sociale motor snart på dampene. #TorsdagsTrivsel
@pmakholm @pmakholm HÅBER virkelig, at alle nyder det ved jer! Jeg ville SÅ gerne have haft et forstående fællesskab som barn 🥹
️
En af min datters bedste venner burde være i sådan et fællesskab også, men har ikke muligheden, fordi hans mor er alene på FP. Men så har han mig på lidt mere afstand i stedet. - og min fantastiske datter, der har lært at navigere i alle slags mennesker.