Glædelig jeg-køber-intet-i-dag … (jow, køleskabet er vist ret tomt)
-
@simonjust Jeg ville gå ud og købe en meget dyr digital effektforstærker, men den er ikke sat ned, så nu har jeg ingen undskyldning for at købe den, så... Jeg er vel med i den klub.
@Gjoel Øv! Måske kommer den med i januar-udsalget?!
-
@Gjoel Øv! Måske kommer den med i januar-udsalget?!
@simonjust @Gjoel Hang on, jeg er bagud af forbrugsvalsen... Er der stadig både black week OG januarudsalg?!
Hvis begge breder sig ender vi jo med en lille lomme i sommerferien, hvor ting bare koster vildt for meget, og resten af året bliver "nedsat" normalpris.
-
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
@simonjust @Gjoel Hang on, jeg er bagud af forbrugsvalsen... Er der stadig både black week OG januarudsalg?!
Hvis begge breder sig ender vi jo med en lille lomme i sommerferien, hvor ting bare koster vildt for meget, og resten af året bliver "nedsat" normalpris.
-
@simonjust @Gjoel I know, vi har et indkøbscenter rundt om hjørnet
Nu er det åbenbart black week(?), og folk tager al den dårlige attitude med sig ind i supermarkederne.Jeg skulle bare ud og købe rødbeder i går, og jeg har simpelthen aldrig set så ringe opførsel. Formentlig fordi jeg ikke løber tilbudsspidsrod i resten af butikkerne.
-
Nu er det åbenbart black week(?), og folk tager al den dårlige attitude med sig ind i supermarkederne.Jeg skulle bare ud og købe rødbeder i går, og jeg har simpelthen aldrig set så ringe opførsel. Formentlig fordi jeg ikke løber tilbudsspidsrod i resten af butikkerne.
-
@fanden @simonjust Nu skal I ikke forgribe jer på tingenes gang! Nu er det black Friday. I morgen er det black weekend. På mandag er det Cyber Monday, tæt efterfulgt af Cyber Week. Så kommer juleudsalget, og først derefter kommer januarudsalget altså.
-
@simonjust Mig i går på Bluesky

-
@fanden @simonjust Nu skal I ikke forgribe jer på tingenes gang! Nu er det black Friday. I morgen er det black weekend. På mandag er det Cyber Monday, tæt efterfulgt af Cyber Week. Så kommer juleudsalget, og først derefter kommer januarudsalget altså.
@Gjoel @fanden @simonjust men - nogen har jo allerede kørt "black november". Hvor passer det ind?
-
@simonjust Mig i går på Bluesky

@MThaastrup Haha

-
@simonjust @Gjoel Jeg skulle hilse og sige at gær ikke holder sig superlænge, heller ikke i køleskabet. Nogle ting er bare dumt at hamstre.
-
@simonjust @Gjoel Jeg skulle hilse og sige at gær ikke holder sig superlænge, heller ikke i køleskabet. Nogle ting er bare dumt at hamstre.
@fanden @simonjust Tørgær! Det er der man skal investere!
-
-
@Gjoel @simonjust Eller vildgær! Det er lige udenfor vinduet, og kun afhængigt at af vi har et... fungerende økosystem... som vi ikke smadrer...

[Bestiller en palle tørgær online]
-
-
@simonjust @Gjoel Og med hvert umotiverede køb undergraver vi Buffetts fasttømrede verdensbillede 🥳

-
@simonjust @Gjoel Og med hvert umotiverede køb undergraver vi Buffetts fasttømrede verdensbillede 🥳

-
@simonjust Jeg har købt en jakke, som min søn havde brug for.
Hvis jeg ikke havde købt den, havde det været... Underforbrug? -
@simonjust Pokkers. Jeg havde glemt der er Black Friday (det siger mest om min hukommelse - især om morgenen).
Jeg havde ellers planer om at tage et smut i Bog og Ide efter en bog jeg gerne vil læse.
Nu er spørgsmålet om det virkelig skal være i dag. -
@simonjust Jeg har købt en jakke, som min søn havde brug for.
Hvis jeg ikke havde købt den, havde det været... Underforbrug?@mjj Ja, så må du købe dobbelt-ingenting næste år

-
@simonjust Pokkers. Jeg havde glemt der er Black Friday (det siger mest om min hukommelse - især om morgenen).
Jeg havde ellers planer om at tage et smut i Bog og Ide efter en bog jeg gerne vil læse.
Nu er spørgsmålet om det virkelig skal være i dag.@Trine_DK Er det en af dem, der kunne være rift om? Så kunne jeg nok godt finde på at vove mig igennem tilbudshorderne