Glædelig jeg-køber-intet-i-dag … (jow, køleskabet er vist ret tomt)
-
@simonjust Jeg har købt en jakke, som min søn havde brug for.
Hvis jeg ikke havde købt den, havde det været... Underforbrug?Dette indlæg er slettet! -
@simonjust Pokkers. Jeg havde glemt der er Black Friday (det siger mest om min hukommelse - især om morgenen).
Jeg havde ellers planer om at tage et smut i Bog og Ide efter en bog jeg gerne vil læse.
Nu er spørgsmålet om det virkelig skal være i dag.Dette indlæg er slettet! -
@Gjoel @simonjust Eller vildgær! Det er lige udenfor vinduet, og kun afhængigt at af vi har et... fungerende økosystem... som vi ikke smadrer...

[Bestiller en palle tørgær online]
@fanden @Gjoel @simonjust Min surdej lever lykkeligt på sit tiende år (eller deromkring). I må gerne få en klat, hvis I mangler.
Når milliardærerne har forskanset sig i deres dommedagsbunkere, vi har svejset dørene til udefra, og miljø og klima begynder at stabilisere sig, kan vi også bruge den til at genstarte klodens vildgær

-
@fanden @Gjoel @simonjust Min surdej lever lykkeligt på sit tiende år (eller deromkring). I må gerne få en klat, hvis I mangler.
Når milliardærerne har forskanset sig i deres dommedagsbunkere, vi har svejset dørene til udefra, og miljø og klima begynder at stabilisere sig, kan vi også bruge den til at genstarte klodens vildgær

@nerdd @Gjoel @simonjust Genstarte verden på surdej? Hvorfor ikke, iflg de gamle nordboer opstod kosmos fra Ymer.
-
@nerdd @Gjoel @simonjust Genstarte verden på surdej? Hvorfor ikke, iflg de gamle nordboer opstod kosmos fra Ymer.
@fanden @Gjoel @simonjust Min tanke var knap så ambitiøs. Surdejen skulle blot bruges til at pode verden med (kultiveret) vildgær. Men hvem ved, hvad sådan nogle gærceller kan blive til i løbet af nogle milliarder år?

-
@fanden @Gjoel @simonjust Min tanke var knap så ambitiøs. Surdejen skulle blot bruges til at pode verden med (kultiveret) vildgær. Men hvem ved, hvad sådan nogle gærceller kan blive til i løbet af nogle milliarder år?

@nerdd @fanden @Gjoel @simonjust Jeg er pjattet med den her tråd
! -

@nerdd @Gjoel @simonjust Bred Ymer
Vred surdej -
@nerdd @Gjoel @simonjust Bred Ymer
Vred surdejDette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@simonjust Min søde mand smuttede ned for at hente den til mig.
Nej, jeg tror ikke der er rift om den. Jeg fik bare en ubændig trang til at læse den. -
@simonjust Min søde mand smuttede ned for at hente den til mig.
Nej, jeg tror ikke der er rift om den. Jeg fik bare en ubændig trang til at læse den.Dette indlæg er slettet!