Glædelig jeg-køber-intet-i-dag … (jow, køleskabet er vist ret tomt)
-
@simonjust Jeg har købt en jakke, som min søn havde brug for.
Hvis jeg ikke havde købt den, havde det været... Underforbrug?@mjj Ja, så må du købe dobbelt-ingenting næste år

-
@simonjust Pokkers. Jeg havde glemt der er Black Friday (det siger mest om min hukommelse - især om morgenen).
Jeg havde ellers planer om at tage et smut i Bog og Ide efter en bog jeg gerne vil læse.
Nu er spørgsmålet om det virkelig skal være i dag.@Trine_DK Er det en af dem, der kunne være rift om? Så kunne jeg nok godt finde på at vove mig igennem tilbudshorderne

-
@Gjoel @simonjust Eller vildgær! Det er lige udenfor vinduet, og kun afhængigt at af vi har et... fungerende økosystem... som vi ikke smadrer...

[Bestiller en palle tørgær online]
@fanden @Gjoel @simonjust Min surdej lever lykkeligt på sit tiende år (eller deromkring). I må gerne få en klat, hvis I mangler.
Når milliardærerne har forskanset sig i deres dommedagsbunkere, vi har svejset dørene til udefra, og miljø og klima begynder at stabilisere sig, kan vi også bruge den til at genstarte klodens vildgær

-
@fanden @Gjoel @simonjust Min surdej lever lykkeligt på sit tiende år (eller deromkring). I må gerne få en klat, hvis I mangler.
Når milliardærerne har forskanset sig i deres dommedagsbunkere, vi har svejset dørene til udefra, og miljø og klima begynder at stabilisere sig, kan vi også bruge den til at genstarte klodens vildgær

@nerdd @Gjoel @simonjust Genstarte verden på surdej? Hvorfor ikke, iflg de gamle nordboer opstod kosmos fra Ymer.
-
@nerdd @Gjoel @simonjust Genstarte verden på surdej? Hvorfor ikke, iflg de gamle nordboer opstod kosmos fra Ymer.
@fanden @Gjoel @simonjust Min tanke var knap så ambitiøs. Surdejen skulle blot bruges til at pode verden med (kultiveret) vildgær. Men hvem ved, hvad sådan nogle gærceller kan blive til i løbet af nogle milliarder år?

-
@fanden @Gjoel @simonjust Min tanke var knap så ambitiøs. Surdejen skulle blot bruges til at pode verden med (kultiveret) vildgær. Men hvem ved, hvad sådan nogle gærceller kan blive til i løbet af nogle milliarder år?

@nerdd @fanden @Gjoel @simonjust Jeg er pjattet med den her tråd
! -

@nerdd @Gjoel @simonjust Bred Ymer
Vred surdej -
@nerdd @Gjoel @simonjust Bred Ymer
Vred surdej