Jeg har fået nyt job.
-
Jeg har fået nyt job.
@YongSun Tillykke.

-
Jeg har fået nyt job.
@YongSun stort tillykke
-
Jeg har fået nyt job.
@YongSun Tillykke !
-
Jeg har fået nyt job.
@YongSun tillykke!
-
@YongSun Woo! Når du at have en pause mellem de to?
@tofticles det kommer jo næsten helt naturligt grundet påsken - afspadserer min overtid så en uges ferie inden
️ -
Jeg har fået nyt job.
@YongSun Pyh, så de havde budgetteret med en ordentlig løn denne gang? Tillykke!
-
Jeg har fået nyt job.
@YongSun Tillykke!
-
@YongSun Pyh, så de havde budgetteret med en ordentlig løn denne gang? Tillykke!
@fanden Ja jeg skal ikke klage. Som statsansat hiver jeg en god løn hjem - jeg skal bare ikke sammenligne med det private
Men i bund og grund tjener jeg nok og er tilfreds. -
@fanden Ja jeg skal ikke klage. Som statsansat hiver jeg en god løn hjem - jeg skal bare ikke sammenligne med det private
Men i bund og grund tjener jeg nok og er tilfreds.@YongSun Jeg huskede bare at der var et andet tilbud for nyligt, hvor du trak dig da du så den løn de havde i tankerne...
Godt at du havnede på samme eller bedre niveau denne gang! -
Jeg har fået nyt job.
@YongSun Tillykke med det

-
@YongSun Jeg huskede bare at der var et andet tilbud for nyligt, hvor du trak dig da du så den løn de havde i tankerne...
Godt at du havnede på samme eller bedre niveau denne gang!@fanden Ja men det var helt weird - jeg havde slet ikke forestillet mig det ville have været et problem - det var derfor jeg ringerede denne gang og sikrede mig han havde et lønmandat.
-
@fanden Ja men det var helt weird - jeg havde slet ikke forestillet mig det ville have været et problem - det var derfor jeg ringerede denne gang og sikrede mig han havde et lønmandat.
@YongSun Af skade bliver man klog, ikke?

-
@YongSun Af skade bliver man klog, ikke?

@fanden majet klåg skade er jeg nu!
-
Jeg har fået nyt job.
@YongSun tillykke med det

-
Jeg har fået nyt job.
@YongSun tillykke med jobbet, det lyder fremragende!
-
Jeg har fået nyt job.
@YongSun Tillykke! Den slags er altid en lettelse.

-
@fanden majet klåg skade er jeg nu!