Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Nåmen så fik jeg erhvervet mig et anonymt #basiskort.

Nåmen så fik jeg erhvervet mig et anonymt #basiskort.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
basiskortrejsekortet
2 Indlæg 2 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • gjoel@mstdn.dkG This user is from outside of this forum
    gjoel@mstdn.dkG This user is from outside of this forum
    gjoel@mstdn.dk
    wrote sidst redigeret af

Nåmen så fik jeg erhvervet mig et anonymt #basiskort. Hold da op, hvor har de gjort alt i deres magt for at gøre det ubrugeligt! Jo, der er alle problemerne med at man ikke kan finde ud af hvor man skal tjekke ind og ud og alt det.

Men endnu værre er, at jeg ikke har den fjerneste idé om hvor mange penge der står på kortet. Det kan de da umuligt fortælle mig - det er jo anonymt! Hvilket ikke giver en skid mening, det har ikke noget med noget at gøre.

Jeg kan ikke engang regne med frem til det. Det er ingen hemmelighed at det er blevet komplet umuligt på forhånd at kende prisen på en rejse. Ok - men jeg får heller ikke oplyst hvor meget jeg har brugt. Ind og ud. Ingen pris. Hvordan det er lovligt ved jeg ikke...

Nåmen jeg kan godt finde ud af hvor mange penge jeg har tilbage. Jeg skal bare troppe op i en kiosk og vise kortet. Om jeg kan gøre det med maske på ved jeg ikke - jeg vil jo gerne være anonym. Det er eklatant sabotage af et produkt de ikke ønsker at tilbyde.

#rejsekortet

strit@mastodon.socialS 1 Reply Last reply
    1
    0
    • gjoel@mstdn.dkG gjoel@mstdn.dk

Nåmen så fik jeg erhvervet mig et anonymt #basiskort. Hold da op, hvor har de gjort alt i deres magt for at gøre det ubrugeligt! Jo, der er alle problemerne med at man ikke kan finde ud af hvor man skal tjekke ind og ud og alt det.

Men endnu værre er, at jeg ikke har den fjerneste idé om hvor mange penge der står på kortet. Det kan de da umuligt fortælle mig - det er jo anonymt! Hvilket ikke giver en skid mening, det har ikke noget med noget at gøre.

Jeg kan ikke engang regne med frem til det. Det er ingen hemmelighed at det er blevet komplet umuligt på forhånd at kende prisen på en rejse. Ok - men jeg får heller ikke oplyst hvor meget jeg har brugt. Ind og ud. Ingen pris. Hvordan det er lovligt ved jeg ikke...

Nåmen jeg kan godt finde ud af hvor mange penge jeg har tilbage. Jeg skal bare troppe op i en kiosk og vise kortet. Om jeg kan gøre det med maske på ved jeg ikke - jeg vil jo gerne være anonym. Det er eklatant sabotage af et produkt de ikke ønsker at tilbyde.

#rejsekortet

strit@mastodon.socialS This user is from outside of this forum
      strit@mastodon.socialS This user is from outside of this forum
      strit@mastodon.social
      wrote sidst redigeret af

@Gjoel i gamle dage kunne man putte sit kort i en automat på en station og gå en status. Dårligt design hvis det ikke er en mulighed.

1 Reply Last reply
      0
      • jwcph@helvede.netJ jwcph@helvede.net shared this topic
      Svar
      • Svar som emne
      Login for at svare
      • Ældste til nyeste
      • Nyeste til ældste
      • Most Votes

• Log ind

• Login or register to search.