#torsdagstrivsel er symfoniske fremtidsplaner, efter barnet virkelig nød en koncert med Aarhus Symfoniorkester sammen med sin klasse først på ugen.
-
@MThaastrup det lyder hyggeligt.
Jeg har for nogle uger siden været i biografen med den store for første gang. Jeg glæder mig til teater og musicals også er noget jeg tør hoppe ud i.
@svuorela Det kan jeg godt forstå! Kan anbefale at starte med juleforestillinger, de fanger mindre børn hurtigt. Især Cirkelines Jul, hvis den sættes op i nærheden af jer

-
@svuorela Det kan jeg godt forstå! Kan anbefale at starte med juleforestillinger, de fanger mindre børn hurtigt. Især Cirkelines Jul, hvis den sættes op i nærheden af jer

@MThaastrup 'turneplan kommer midt ti maj'. ... det må jeg lige holde øje med
-
#torsdagstrivsel er symfoniske fremtidsplaner, efter barnet virkelig nød en koncert med Aarhus Symfoniorkester sammen med sin klasse først på ugen.
Så, hermed handlet, for vi prioriterer kulturelle oplevelser højt, også højere end ferierejser fx.
Kultur giver mig mental (tiltrængt) ro.- Symfonisk koncert med Jacob Stegelmann-intro og masser af filmmusik i juni.
- Og en "jule-koncert" (med kæresten også) med Home Alone-fremvisning med live symfoniorkester som ledsagelse i december.@MThaastrup Det lyder helt fantastisk 🤩
-
@MThaastrup Det lyder helt fantastisk 🤩
@lykkebrammer Det bliver SÅ godt

-
@lykkebrammer Det bliver SÅ godt

@MThaastrup Det er dejligt at samle inspiration til oplevelser - så tak for at dele

-
@MThaastrup Det er dejligt at samle inspiration til oplevelser - så tak for at dele

@lykkebrammer velbekomme!
Jeg synes, at både teater og klassisk musik giver et andet fokus og samtidigt en slags indre ro. Det har jeg et håb om, at Michelle også kan værdsætte både nu og senere i livet.
-
@lykkebrammer velbekomme!
Jeg synes, at både teater og klassisk musik giver et andet fokus og samtidigt en slags indre ro. Det har jeg et håb om, at Michelle også kan værdsætte både nu og senere i livet.
@MThaastrup Det tror jeg du har helt ret i, og det tænker jeg helt sikkert hun vil komme til.
Lige nu er Simone ved at falde i søvn til klassisk musik i mit soveværelse - det giver noget helt andet end at falde i søvn til fx tv.
-
@MThaastrup Det tror jeg du har helt ret i, og det tænker jeg helt sikkert hun vil komme til.
Lige nu er Simone ved at falde i søvn til klassisk musik i mit soveværelse - det giver noget helt andet end at falde i søvn til fx tv.
@lykkebrammer -
Ja, nemlig. Michelle hører det også gerne, når hun laver krea fx, men vi har ikke hørt det meget live. Det har hidtil mere været teater og musicals. Så nu prøver vi at give den klassiske musik lidt mere "kærlighed" -
@lykkebrammer -
Ja, nemlig. Michelle hører det også gerne, når hun laver krea fx, men vi har ikke hørt det meget live. Det har hidtil mere været teater og musicals. Så nu prøver vi at give den klassiske musik lidt mere "kærlighed"@MThaastrup Det bliver bare SÅ godt for jer med sådan et par oplevelser 🤩
-
Så, hermed handlet, for vi prioriterer kulturelle oplevelser højt, også højere end ferierejser fx.
Kultur giver mig mental (tiltrængt) ro.- Symfonisk koncert med Jacob Stegelmann-intro og masser af filmmusik i juni.
- Og en "jule-koncert" (med kæresten også) med Home Alone-fremvisning med live symfoniorkester som ledsagelse i december.@MThaastrup jeg har tidligere haft begge unger med til mindst to Stegel-koncerter, og det har været et hit hver gang. Jeg havde overset denne men skal da helt sikkert af sted igen, så tak!
-
@MThaastrup jeg har tidligere haft begge unger med til mindst to Stegel-koncerter, og det har været et hit hver gang. Jeg havde overset denne men skal da helt sikkert af sted igen, så tak!
@mk selv tak! Vi skal jo dele de gode ideer!