i dag vågnede vi op og snakkede om tal, flotte tal, magiske tal.
-
@svedigtype Hov! Tillykke!
(Her mangler vi så en tillykkebot, der kan rundsende fødselsdags-notifikationer)

@simonjust @svedigtype Heh, det er en sjov ide.
1. send toot til tillykkebot med dato, hvornår du vil lykønskes
2. tillykkebot toot'er årligt på den dato, at det er tid til at ønske pågældende tillykke
-
2. tillykkebot toot'er årligt på den dato, at det er tid til at ønske pågældende tillykke
@nerdd @simonjust @svedigtype På den anden side, hvor fedt er det at blive ønsket tillykke af en bot?
-
@nerdd @simonjust @svedigtype På den anden side, hvor fedt er det at blive ønsket tillykke af en bot?
@anderslund @simonjust @svedigtype Den skal jo bare fortælle, at det er på tide at ønske tillykke.
-
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
@anderslund @simonjust @svedigtype Den skal jo bare fortælle, at det er på tide at ønske tillykke.
@nerdd jeg er fan - også for at minde mig om min egen føs, som jeg altid glemmer, men mest for alle andres

-
@nerdd jeg er fan - også for at minde mig om min egen føs, som jeg altid glemmer, men mest for alle andres

@jwcph Haha, på den måde kan den selvfølgelig også være praktisk

-
@nerdd @svedigtype Fed idé! - og dejligt decentral

-

@jwcph @nerdd @anderslund @svedigtype Det er en sneaky måde at blive ved med at være 30 på

-
@jwcph @nerdd @anderslund @svedigtype Det er en sneaky måde at blive ved med at være 30 på

@simonjust @jwcph @anderslund @svedigtype “Hey, når Tillykkebot ikke har underrettet om at lykønske mig, så har jeg heller ikke haft fødselsdag!”

-
@simonjust @jwcph @anderslund @svedigtype “Hey, når Tillykkebot ikke har underrettet om at lykønske mig, så har jeg heller ikke haft fødselsdag!”

@nerdd @jwcph @anderslund @svedigtype Sådan må det så absolut være
Fedilov #333, stk. 5 :blobgrin: -

@nerdd @simonjust @jwcph @anderslund @svedigtype at regne folks alder ud er utrolig kompliceret - dette er i virkeligheden årsagen til at vi har brug for AltID!