Har været så letsindig at love Michelle en tur ned til Fleggaard Harrislee i morgen.
-
Har været så letsindig at love Michelle en tur ned til Fleggaard Harrislee i morgen.
Hvorfor gjorde jeg nu det - det er jo langt at køre sådan en lørdag
?
-
?
@MThaastrup er hun gammel nok til bajere og sprut?
-
@MThaastrup er hun gammel nok til bajere og sprut?
@svuorela Nej, men bom er hun utvivlsomt
-
@svuorela Nej, men bom er hun utvivlsomt
@MThaastrup men mon ikke det er roadtrip-delen der er det vigtige?
-
?
@MThaastrup Jeg er lidt tilbøjelig til at spørge, hvad der er i Fleggaard, som kan interessere et barn. Måske bortset fra mere slik pr. krone end andetsteds i landet, men seriøst - hvad?
-
@MThaastrup Jeg er lidt tilbøjelig til at spørge, hvad der er i Fleggaard, som kan interessere et barn. Måske bortset fra mere slik pr. krone end andetsteds i landet, men seriøst - hvad?
@wolf det er Turen. Og tiden alene med sin mor. @MThaastrup
-
@MThaastrup men mon ikke det er roadtrip-delen der er det vigtige?
@svuorela Jo
-
@wolf det er Turen. Og tiden alene med sin mor. @MThaastrup
-
?
@MThaastrup I ku' osse bare dreje til højre halvejs og tage færgen og gå en tur på Fanø i stedet
-
@MThaastrup I ku' osse bare dreje til højre halvejs og tage færgen og gå en tur på Fanø i stedet
@svuorela Ja, men nu har jeg så lovet at købe sodavand mv. for andre også OG bestilt det med click & collect. Så det gør vi en anden gang.
Omend det nok bliver Mandø i stedet, eftersom en af mine veninder er ved at ombygge hus i Vester Vedsted