Vent lige en gang, Pixelfed-brugere:Skal det her forstås, som at man kan bruge sin anden Fedivers-identitet som adgangsstyring til Pixelfed?
-
Vent lige en gang, Pixelfed-brugere:
Skal det her forstås, som at man kan bruge sin anden Fedivers-identitet som adgangsstyring til Pixelfed?
Her fra Pixelfed.dk - nogen, der bruger det? Jeg antager, at billederne stadig bliver lagt på den PF-server, vi logger på her, og at det kræver en konto på PF-serveren? -
Vent lige en gang, Pixelfed-brugere:
Skal det her forstås, som at man kan bruge sin anden Fedivers-identitet som adgangsstyring til Pixelfed?
Her fra Pixelfed.dk - nogen, der bruger det? Jeg antager, at billederne stadig bliver lagt på den PF-server, vi logger på her, og at det kræver en konto på PF-serveren?@mjj Ja, samme PF-server indtil den dag vi får normadic identities

Jeg prøvede lige at logge ind med funktionen via Mastodon, i håbet om, at jeg så kunne vælge at knytte min eksisterende Pixelfed-konto dertil - men den siger bare "konto eksisterer". Man kommer ikke videre, før man finder en ubrugt emailadresse.
-
@mjj Ja, samme PF-server indtil den dag vi får normadic identities

Jeg prøvede lige at logge ind med funktionen via Mastodon, i håbet om, at jeg så kunne vælge at knytte min eksisterende Pixelfed-konto dertil - men den siger bare "konto eksisterer". Man kommer ikke videre, før man finder en ubrugt emailadresse.
@simonjust Okay. Som i at den nye konto skal kobles til den email, man har i forvejen til den anden?
-
@simonjust Okay. Som i at den nye konto skal kobles til den email, man har i forvejen til den anden?
@mjj Det håbede jeg, man kunne, men jeg kunne ikke komme forbi det step.