Softwareudviklere, hvad ville I kalde "Product Backlog" på dansk?
-
-
@malte Backlog. Jeg har aldrig hørt et dansk ord for det. Ikke engang et forceret, tånrummende forsøg på fordanskning.
-
@malte Backlog. Jeg har aldrig hørt et dansk ord for det. Ikke engang et forceret, tånrummende forsøg på fordanskning.
@decibyte Backlog er også det vi bruger. Ville du sige "Produktbacklog" hvis du skulle være specifik her så?
-
@decibyte Backlog er også det vi bruger. Ville du sige "Produktbacklog" hvis du skulle være specifik her så?
@malte Pas. Jeg har aldrig arbejdet et sted hvor vi snakkede om andet en en enkelt backlog, ved navn "backlog". Jeg kunne selv finde på at sige både det engelske og den dansk-engelske kombi du foreslår, hvis jeg skulle specificere hvilken backlog jeg taler om. Måske mest hælde mod kombien, men det er nok en smagssag. Og mange ville givetvis hælde mod 100% engelsk.
-
-
@ondekvinde Når jeg forklarer hvad det betyder så plejer jeg at bruge begrebet løse ender. Det rammer mere hvad vi bruger det til. Når noget nyt dukker op midt i arbejdet og nogen siger "Put det på backloggen" så er der ikke tale om efterslæb men potentielt nyt arbejde. @decibyte