Er det meget træls, hvis man giver sit barn en ny cykel i fødselsdagsgave i august?
-
@holsta Mærket TopModel laver enkelte penalhuse med LED i. Michelles er det her
@MThaastrup Jeg er misundelig nu. Eller, min ven er misundelig nu.
-
@MThaastrup Hvis du spørger Michelle, er en ny cykel så noget hun har behov for eller er det noget mor har behov for?
Hvis hun er glad for at cykle, så tror jeg at hun vil opfatte cyklen som hendes behov, men hvis bare er noget hun uvilligt skal have fordi I altså skal frem og tilbage, så ville jeg ikke pakke den ind (hverken bogstaveligt eller i overført betydning).
Jeg gætter på at du godt ved at hun vil værdsætte det.
Min søn har også fået cykel i gave, men af bedsteforældrene.
@pmakholm Hun bruger den kun til fornøjelse, og nærmest dagligt når vejret er godt. Vi er slet ikke i cykelafstand af skolen, og jeg kan pga. slidgigt ikke selv cykle.
Giv mig lidt credit for ikke at være så egoistisk, som jeg synes, at du lidt antyder....
-
@MThaastrup Jeg er misundelig nu. Eller, min ven er misundelig nu.
@holsta Jeg er sikker på, at din ven gerne må købe sådan et til sig selv - er næsten sikker på, at man også kan få et med dinosaurer på, hvis ulven ikke er et hit
-
@MThaastrup @pmakholm Så vil jeg nødigt blande mig. Jeg havde altid haft en mormorcykel, så da jeg endelig fik en "god" cykel - og det var den egentlig ikke - var jeg gladere, end jeg burde have været.
-
Er det meget træls, hvis man giver sit barn en ny cykel i fødselsdagsgave i august?
Misforstå mig ikke, men i hendes klasse er cykler for de fleste noget, man "bare får" som en ekstra ting og så alle gaverne oveni. Men det har jeg ikke råd til.
Men jeg KAN give hende den til fødselsdag, sammen med nogle andre småting, jeg allerede har købt, herunder et penalhus med LED-lys.
@MThaastrup vi har givet cykler I fødselsdags- eller julegave. Det kan man sagtens gøre
-
@MThaastrup vi har givet cykler I fødselsdags- eller julegave. Det kan man sagtens gøre
@klgn Tak, Kristian. Det bliver beslutningen - så får hun den cykel, hun mangler og så højt ønsker sig
-
@holsta Jeg er sikker på, at din ven gerne må købe sådan et til sig selv - er næsten sikker på, at man også kan få et med dinosaurer på, hvis ulven ikke er et hit
@MThaastrup @holsta just saying...
-
@MThaastrup @holsta just saying...
@JoachimSelliken @holsta Det er også rigtig fint, Michelle har desværre lige fået enhjørningoverload, så hun ville gerne have noget andet
-
@JoachimSelliken @holsta Det er også rigtig fint, Michelle har desværre lige fået enhjørningoverload, så hun ville gerne have noget andet
@MThaastrup Michelle må tage et nummer. Det dér penalhus er mit.
-
@MThaastrup Michelle må tage et nummer. Det dér penalhus er mit.
-
@MThaastrup @holsta findes der et mætningspunkt for enhjørning? Min hjerne drypper ud gennem ørerne af chok.
-
@MThaastrup @holsta findes der et mætningspunkt for enhjørning? Min hjerne drypper ud gennem ørerne af chok.
@JoachimSelliken @holsta Åbenbart. Dog ikke et mætningspunkt for glimmer og regnbuer!
-
@andersvb blinkedimser til hjulene. Det skal jeg finde! Tusind tak for hjælpen.
@MThaastrup Eller dem her - min søn synes lidt han er med i TRON. https://www.horsenscykler.dk/shop/tilbehoer/udstyr-og-tilbehoer/2-pak-firefly-led-lys-til-cykler-blaa-pink-groen/
-
@pmakholm Hun bruger den kun til fornøjelse, og nærmest dagligt når vejret er godt. Vi er slet ikke i cykelafstand af skolen, og jeg kan pga. slidgigt ikke selv cykle.
Giv mig lidt credit for ikke at være så egoistisk, som jeg synes, at du lidt antyder....
@MThaastrup Det skulle absolut ikke læses som at jeg ville tillægge dig egoistiske motiver.
Det var en mere generel tanke om hvornår brugsgenstande er gode gaver.
Jeg håbede at min intention var tydelig med sætningen "Jeg gætter på at du godt ved at hun vil værdsætte det". Det beklager jeg at det ikke var. Jeg vil prøve at gøre det mindre utydelig en anden gang.
-
@MThaastrup Eller dem her - min søn synes lidt han er med i TRON. https://www.horsenscykler.dk/shop/tilbehoer/udstyr-og-tilbehoer/2-pak-firefly-led-lys-til-cykler-blaa-pink-groen/
@andersvb Michelle ville kalde dem lyssværd - hun har allerede lyssværd-Lego-gelpenne i 8 farver
-
@MThaastrup Det skulle absolut ikke læses som at jeg ville tillægge dig egoistiske motiver.
Det var en mere generel tanke om hvornår brugsgenstande er gode gaver.
Jeg håbede at min intention var tydelig med sætningen "Jeg gætter på at du godt ved at hun vil værdsætte det". Det beklager jeg at det ikke var. Jeg vil prøve at gøre det mindre utydelig en anden gang.
@pmakholm Tak