Nogen der har erfaring med greenmobility's app på e/os?
Ikke-kategoriseret
1
Indlæg
1
Posters
0
Visninger
-
Nogen der har erfaring med greenmobility's app på e/os? (Fairphone 5) Eller andre apps til delebiler, evt delebiler helt uden apps, hvis den slags kan tænkes i vore dage?
Boost gerne!
-
J jwcph@helvede.net shared this topic