Jeg kan jo ikke bestemme hvad andre poster og hvordan de gør det, personligt synes jeg det kunne være fedt at holde bare en smule af det der er virkelig slemt inde bag en eller anden form for indpakning.
-
Jeg kan jo ikke bestemme hvad andre poster og hvordan de gør det, personligt synes jeg det kunne være fedt at holde bare en smule af det der er virkelig slemt inde bag en eller anden form for indpakning.
Jeg ved jeg bare kan mute/blokere, men jeg synes det føles som om det lokale feed på helvede.net har ændret sig.
Nogen holdninger?
-
Jeg ved jeg bare kan mute/blokere, men jeg synes det føles som om det lokale feed på helvede.net har ændret sig.
Nogen holdninger?
@folfdk jeg har 1001 filtre kørende. Jeg magter ikke at se på det. Har efterhånden ikke nogen steder at gå hen for at få hvilepuls.
På den anden side er en central ting ved sociale medier at folk har deres egen sæbekasse som de kan stå og råbe fra og deres kæpheste er ikke mindre vigtige end mine (jo, for mig, men det betyder ikke at jeg synes at de skal stoppe). Men nogle flere CW ville være nice.
-
Nogen holdninger?
@folfdk Hmm.. jeg ved det ikke rigtigt. Jeg tror ikke jeg synes local har ændret sig.. men nu kan det så selvfølgelig være at mine mutes og filtre fjerner det som du ser.
Jeg prøver at holde min galde sådan nogenlunde i snor med CW - men sig endelig til, hvis jeg misser noget. Jeg kan godt li at det er det er det personlige der fylder mest
.
-
Nogen holdninger?
@folfdk jeg synes at lige så snart der bare er en anelse af noget, i ens indlæg, der kan virke farligt / anstødelig for nogen, så putter jeg en CW på. Jeg er (heldigvis!) ikke perfekt, så nogle gange er det sikkert smuttet.
Jeg synes USpol, krig, vold er selvskrevne til en CW, men listen er selvfølgelig uudtømmelig 🫣
Og ja, enig : Noget har ændret sig i Helvede; uden at kunne konkret sige hvad...
-
Nogen holdninger?
@folfdk Jeg har undgået SoMe ret meget.
Jeg får reaktiveret PTSD, og "alle dem" der ellers poster fine ting i min strøm smider pludselig om sig med dødsfald og noget, der får mig til at tænke borgerkrig og Verdenskrig.
Uden TW'er/ CW'er
Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke tager hensyn, selvom det er "the bad guys" der er ramt. Det er fortsat traumeaktiverende.
-
@folfdk jeg har 1001 filtre kørende. Jeg magter ikke at se på det. Har efterhånden ikke nogen steder at gå hen for at få hvilepuls.
På den anden side er en central ting ved sociale medier at folk har deres egen sæbekasse som de kan stå og råbe fra og deres kæpheste er ikke mindre vigtige end mine (jo, for mig, men det betyder ikke at jeg synes at de skal stoppe). Men nogle flere CW ville være nice.
Det er nok der min fejl er. Jeg har kun ca 10 filtre.
Så jeg må i gang med nogle flere!
Spøg til side:
Jeg har været heldig og privilegeret at jeg ikke har følt det var nødvendigt for mig med så mange filtre.
Nu er jeg måske et lidt mere sårbart sted (jeg skal ikke klage, at Novo har meldt fyringer betyder jo ikke at jeg ryger...) og kan mærke at det rammer mere og hårdere. At det ikke kan skubbes væk. -
@folfdk Jeg har undgået SoMe ret meget.
Jeg får reaktiveret PTSD, og "alle dem" der ellers poster fine ting i min strøm smider pludselig om sig med dødsfald og noget, der får mig til at tænke borgerkrig og Verdenskrig.
Uden TW'er/ CW'er
Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke tager hensyn, selvom det er "the bad guys" der er ramt. Det er fortsat traumeaktiverende.
Tak for tankerne.
Og øv at det er sådan.
Jeg tror du beskriver det ret præcist i forhold til hvordan jeg oplever situationen -
Tak for tankerne.
Og øv at det er sådan.
Jeg tror du beskriver det ret præcist i forhold til hvordan jeg oplever situationen@folfdk @MThaastrup man må i hvert fald godt prikke til mig hvis man synes jeg rammer forkert med mine cw'er
-
@folfdk @MThaastrup man må i hvert fald godt prikke til mig hvis man synes jeg rammer forkert med mine cw'er
@svuorela
Det er godt at vide, tak for detCc @MThaastrup
-
Det er nok der min fejl er. Jeg har kun ca 10 filtre.
Så jeg må i gang med nogle flere!
Spøg til side:
Jeg har været heldig og privilegeret at jeg ikke har følt det var nødvendigt for mig med så mange filtre.
Nu er jeg måske et lidt mere sårbart sted (jeg skal ikke klage, at Novo har meldt fyringer betyder jo ikke at jeg ryger...) og kan mærke at det rammer mere og hårdere. At det ikke kan skubbes væk.@folfdk det er en lortesituation at være i. Håber det snart ender ud i noget godt for dig.
-
@folfdk det er en lortesituation at være i. Håber det snart ender ud i noget godt for dig.
Mange tak Ulf!