Jeg skal møde på #Copenhell 5:45 i morgen tidlig, så er gået i seng.
Ikke-kategoriseret
2
Indlæg
2
Posters
0
Visninger
-
Jeg skal møde på #Copenhell 5:45 i morgen tidlig, så er gået i seng.
Har åbnet døren til altanen fordi det er varmt… med det resultat at jeg kan høre mindst 3 fester, og her lugter nu lidt af bål.
Hurra for Sankt Hans

Nå, nat nat! Ses måske i Helvede - det bliver alt for varmt

-
Jeg skal møde på #Copenhell 5:45 i morgen tidlig, så er gået i seng.
Har åbnet døren til altanen fordi det er varmt… med det resultat at jeg kan høre mindst 3 fester, og her lugter nu lidt af bål.
Hurra for Sankt Hans

Nå, nat nat! Ses måske i Helvede - det bliver alt for varmt

@mercy Sov godt, og en fantastisk dag på Copenhell i morgen!