Jeg har ellers altid handlet kabler og lign.
-
Jeg har ellers altid handlet kabler og lign. hos av-cables.dk, men nu har de fået totalt ny hjemmeside (og sandsynligvis ejer), de har kasseret min købshistorik og så fik jeg en udsøgt uforskammet, nedladende og hånlig behandling af deres kundeservice, så nu er det slut med av-cables, jeg køber der aldrig igen.
-
Jeg har ellers altid handlet kabler og lign. hos av-cables.dk, men nu har de fået totalt ny hjemmeside (og sandsynligvis ejer), de har kasseret min købshistorik og så fik jeg en udsøgt uforskammet, nedladende og hånlig behandling af deres kundeservice, så nu er det slut med av-cables, jeg køber der aldrig igen.
@mok0 pokkers. Det har ellers altid været et ordentligt sted.
-
@mok0 pokkers. Det har ellers altid været et ordentligt sted.
@asbjornn Ja jeg har også altid været glad for det. Jeg købte i stedet hos av-connection.dk i Sønderborg.
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
Øv!! Det havde jeg ikke set. Det var dog virkelig ærgerligt.
Det virker til man hele samtiden skal finde små startups fordi de større bliver opkøbt.
Jeg var f.eks med hos Telmore helt fra starten og ventede alt for længe med at skifte.
Håber greenspeak.dk holder længe

-
Øv!! Det havde jeg ikke set. Det var dog virkelig ærgerligt.
Det virker til man hele samtiden skal finde små startups fordi de større bliver opkøbt.
Jeg var f.eks med hos Telmore helt fra starten og ventede alt for længe med at skifte.
Håber greenspeak.dk holder længe

-
@mok0 mon ikke de bare er skiftet til en ny platform. Jeg oplevede det samme med cykelgear.dk for nogle år siden, og de har mig bekendt ikke skiftet ejer
-
@mok0 At dømme ud fra de offentlige oplysninger i CVR, er ejerne vist de samme, men de har skiftet ud i direktionen, og hele bestyrelsen er vist også nærmest ny. Nå ja, og så har de tilsyneladende også fyret 2/3 af deres ansatte. Det tyder ikke godt for den biks. Æv.
-
M mthaastrup@helvede.net shared this topic