I dag ankommer min nye skærm.
-
I dag ankommer min nye skærm. Hvis jeg er hjemme. Jeg er spændt på om jeg er hjemme. Jeg sidder godt nok lige her (og fruen ved siden af), men man ved aldrig om man sådan egentligt er hjemme, når PostDK kommer.
-
I dag ankommer min nye skærm. Hvis jeg er hjemme. Jeg er spændt på om jeg er hjemme. Jeg sidder godt nok lige her (og fruen ved siden af), men man ved aldrig om man sådan egentligt er hjemme, når PostDK kommer.
@infonauten PostSchrödingerDK, mener du?
-
@infonauten PostSchrödingerDK, mener du?
@tofticles når de ankomme til din adresse har du enten være hjemme hele dagen eller aldrig nogensinde sat din fod på adressen. Checks out.
-
@tofticles når de ankomme til din adresse har du enten være hjemme hele dagen eller aldrig nogensinde sat din fod på adressen. Checks out.
@infonauten @tofticles min frue har lige fået at vide hun ikke er hjemme, men det er fra ups
-
@infonauten @tofticles min frue har lige fået at vide hun ikke er hjemme, men det er fra ups
Det er alligevel også en service, at de lige kan fortælle om man rent faktisk er hjemme, eller bare troede det
. -
@infonauten Nu har jeg nok ikke lige helt fulgt med i sagaen.. Så er lidt nysgerrig efter hvad du endte på - væg-til-væg indsmurt i mørkesorte pixels?
-
@infonauten Nu har jeg nok ikke lige helt fulgt med i sagaen.. Så er lidt nysgerrig efter hvad du endte på - væg-til-væg indsmurt i mørkesorte pixels?
@tofticles Såårn (<- udtales på Åårhusiansk) en fætter her: https://www.happii.dk/Skaerm/27-Dell-UltraSharp-U2725QE-3840x2160-4K-120Hz-IPS-140W-USB-C-KVM-switch/3353452
-
@tofticles Såårn (<- udtales på Åårhusiansk) en fætter her: https://www.happii.dk/Skaerm/27-Dell-UltraSharp-U2725QE-3840x2160-4K-120Hz-IPS-140W-USB-C-KVM-switch/3353452
@infonauten Passende, når jeg nu er i Århus i dag
. Det ligner sgi også en ret lækker en! Har haft ret god succes med Dell, tidligere. -
@infonauten Passende, når jeg nu er i Århus i dag
. Det ligner sgi også en ret lækker en! Har haft ret god succes med Dell, tidligere.@tofticles vi havde Dell på mit gamle arbejde og dem var jeg virkeligt glad for. Og denne kommer med virkeligt gode anmeldelser.
-
Opdatering: jeg VAR hjemme! Godt at vide.
Nu må jeg lige tvinge mig selv til at blive færdig med det jeg er i gang med, inden jeg åbner pakken.
-
Ha! Jeg har en
U2720Q stående herhjemme, fra 2020.Den er jeg også helt fint tilfreds med.
-
Opdatering: jeg VAR hjemme! Godt at vide.
Nu må jeg lige tvinge mig selv til at blive færdig med det jeg er i gang med, inden jeg åbner pakken.
Uh! Er du færdig nu?!
-
Uh! Er du færdig nu?!
@folfdk jep. Nu er den pakket ud og tilsluttet og står på mit bord. Og jeg er glad.