Pal Action er nu klassificeret som en terror org i England.
-
Det kan give 14 år for at vise dem støtte eller være medlem.Bring deres navn, logo og slogans til de næste Pal demoer.
Vis jeres modstand. Vis jeres mod.Stilhed er støtte for regeringen.
Jeres stemmer er modstand. -
J jowek@autonomous.zone shared this topic
-
Det kan give 14 år for at vise dem støtte eller være medlem.Bring deres navn, logo og slogans til de næste Pal demoer.
Jeres stemmer er modstand.Filmen "how to kill a war war machine" er også blevet taget ned.
Det er en dokumentar der følger Pal action de sidste 5 år.
Den er stadig tilgængelig på torrent, og har brug for seeders, der sørger for den er tilgængelig.
-
Jeres stemmer er modstand.@MachoManPierreCardin Hvordan er de danske regler eller normer for at følge med lande som England når de bestemmer grupper for at være terror organisationer - og skal vi nu til at censurere vores sociale medier inden vi rejser ind i England for ikke at blive straffet for at støtte #PalestineAction? (Dem af os der bruger borgerlige navne på sociale medier)
-
M malte@radikal.social shared this topic
P pelle@veganism.social shared this topic
-
@MachoManPierreCardin Hvordan er de danske regler eller normer for at følge med lande som England når de bestemmer grupper for at være terror organisationer - og skal vi nu til at censurere vores sociale medier inden vi rejser ind i England for ikke at blive straffet for at støtte #PalestineAction? (Dem af os der bruger borgerlige navne på sociale medier)
@malte hverken med dit borgerlige navn, eller et opfundet på SoMe ville jeg ikke pt. rejse ind i England hvis du efter forbuddet poster støtte til Pal Action.
Jeg har skrevet til en advokat jeg kender godt for at høre hvor langt vi kan gå.
-
@malte hverken med dit borgerlige navn, eller et opfundet på SoMe ville jeg ikke pt. rejse ind i England hvis du efter forbuddet poster støtte til Pal Action.
Jeg har skrevet til en advokat jeg kender godt for at høre hvor langt vi kan gå.
@MachoManPierreCardin Vend meget gerne tilbage med svaret. Jeg kunne godt tænke mig at rejse til England.
-
@MachoManPierreCardin Vend meget gerne tilbage med svaret. Jeg kunne godt tænke mig at rejse til England.
@malte du får svaret fra advokaten men min egen personlige vurdering er at du bør stoppe med explicit udtrykt af støtte til PA hvis du vil rejse til England.
Der er SÅ meget forvirring lige nu, blandt politi og grænsekontrol i England pt., de aner ikke hvad de skal reagere på. Det kommer til at tage noget tid inden der er egentlige retningslinjer ude.
Jeg skriver det svar jeg får, men intet er 100%