Et par af jer ved allerede at jeg har et problematisk forhold till mit lægehus.
-
Et par af jer ved allerede at jeg har et problematisk forhold till mit lægehus. Det er ikke blevet bedre i dag.
For 14 dages tid siden fik jeg fjernet sting i låret efter en mindre operation. I dag opdager jeg en tråd der sidder og hindrer såret i at hele færdigt.
@mutter01 Det er ikke sådan et selvopløseligt sting?
-
@mutter01 og kan du selv hive tråden ud med en pincet?
@ondekvinde Jeg bliver mere og mere lun på den klinik.
Jeg er en kylling så det bliver nok hubby der får æren. -
@mutter01 Det er ikke sådan et selvopløseligt sting?
@CarstenBoll Den burde jo ikke ligge i huden.
-
@mutter01 Ej, for helvede, da! Kan du fjerne den selv?
@tanyakaroli Det ved jeg ikke om jeg må. Men det bliver nok løsningen. Den hiver fat i bukserne.
-
@tanyakaroli Det ved jeg ikke om jeg må. Men det bliver nok løsningen. Den hiver fat i bukserne.
@mutter01 uff, det lyder ikke rart! Jeg tænker godt at du må selv. Og så rense med et eller andet.
-
@CarstenBoll Den burde jo ikke ligge i huden.
@CarstenBoll Har lige læst op på det . Det kan det være og jeg kan bare klippe ned eller fjerne med pincet.
-
@CarstenBoll Har lige læst op på det . Det kan det være og jeg kan bare klippe ned eller fjerne med pincet.
@mutter01 ja, jeg har i hvert fald haft noget lignende efter diverse operationer. Pisseirriterende men vistnok normalt.
-
@mutter01 uff, det lyder ikke rart! Jeg tænker godt at du må selv. Og så rense med et eller andet.
@tanyakaroli Min hæklehjerne sender mig jokes om tråde man hiver i og alt trævler op.
-
@mutter01 ja, jeg har i hvert fald haft noget lignende efter diverse operationer. Pisseirriterende men vistnok normalt.
@CarstenBoll Det er første gang for mig.
-
@tanyakaroli Min hæklehjerne sender mig jokes om tråde man hiver i og alt trævler op.
@mutter01 haha, jeg ser det for mig! Godt at kroppen ikke er hæklet sammen