Dem der for evigt blev fastfrosset på primært Utøya, 22.
-
Dem der for evigt blev fastfrosset på primært Utøya, 22. juli 2011.
Æret være deres minde.
2 af dem ville ikke engang være 30 år endnu -
Æret være deres minde.
2 af dem ville ikke engang være 30 år endnu@MThaastrup Det er så uendelig trist! Æret være deres minde, ja

-
Æret være deres minde.
2 af dem ville ikke engang være 30 år endnu@MThaastrup 2011. 10 år tidligere.
-
@MThaastrup 2011. 10 år tidligere.
@fyfor Ja, naturligvis. Det var en trykfejl.
-
T tokeriis@helvede.net shared this topic
-
Æret være deres minde.
2 af dem ville ikke engang være 30 år endnu@MThaastrup jeg tror aldrig jeg har været så ked af det over en nyhed eller et terrorangreb, det var virkeligt tungt. Det blev det tydeligt hvor meget et broderfolk de norske er.
-
@MThaastrup jeg tror aldrig jeg har været så ked af det over en nyhed eller et terrorangreb, det var virkeligt tungt. Det blev det tydeligt hvor meget et broderfolk de norske er.
@CarstenBoll jeg husker desværre at se nogle livetweete fra Utøya. Det var grusomt, og jeg har aldrig helt kunne håndtere det.
-
@CarstenBoll jeg husker desværre at se nogle livetweete fra Utøya. Det var grusomt, og jeg har aldrig helt kunne håndtere det.
@MThaastrup frygteligt, det er jeg ked af at høre.
-
@MThaastrup @CarstenBoll ja, de der "ikke ring til dem".. puhhh.
-
@CarstenBoll @MThaastrup Jeg blev involveret i kortlægningen af hans færden i ugerne og timerne op til angrebene. Det var pænt ubehageligt. Og så gik livet videre. Hvilket næsten var det mest bizarre.
-
@MThaastrup @CarstenBoll ja, de der "ikke ring til dem".. puhhh.
@mk @CarstenBoll Ja. Og dem der skrev, at nogen skød, og hvor de var, og om politiet var på vej.