Ej, hvor heldig har man lov at være!
-
Ej, hvor heldig har man lov at være! Jeg havde virkelig ikke ventet mig noget af den campingpladshytte jeg kunne få her til Folkemødet (nede i Rønne, så bestemt ikke i gåafstand). Men her er så fint, og vejret er helt vidunderligt 🥰
Nu kan jeg få en temmelig sen frokost/tidlig aftensmad og sidde i solen og rette opgaver. Aahhh! -
Ej, hvor heldig har man lov at være! Jeg havde virkelig ikke ventet mig noget af den campingpladshytte jeg kunne få her til Folkemødet (nede i Rønne, så bestemt ikke i gåafstand). Men her er så fint, og vejret er helt vidunderligt 🥰
Nu kan jeg få en temmelig sen frokost/tidlig aftensmad og sidde i solen og rette opgaver. Aahhh!@tanyakaroli jeg er snart i Ystad. Håber at vi ses. Du må få Anne-Marie til at holde udkig efter mig.
-
@tanyakaroli jeg er snart i Ystad. Håber at vi ses. Du må få Anne-Marie til at holde udkig efter mig.
@Koefoed Det skal jeg gøre!
-
Ej, hvor heldig har man lov at være! Jeg havde virkelig ikke ventet mig noget af den campingpladshytte jeg kunne få her til Folkemødet (nede i Rønne, så bestemt ikke i gåafstand). Men her er så fint, og vejret er helt vidunderligt 🥰
Nu kan jeg få en temmelig sen frokost/tidlig aftensmad og sidde i solen og rette opgaver. Aahhh!Ja, det ser helt perfekt ud!
-
Ej, hvor heldig har man lov at være! Jeg havde virkelig ikke ventet mig noget af den campingpladshytte jeg kunne få her til Folkemødet (nede i Rønne, så bestemt ikke i gåafstand). Men her er så fint, og vejret er helt vidunderligt 🥰
Nu kan jeg få en temmelig sen frokost/tidlig aftensmad og sidde i solen og rette opgaver. Aahhh!@tanyakaroli er det Galløkken eller Nordskoven?
-
@tanyakaroli er det Galløkken eller Nordskoven?
@SorenMRiis Nordskoven
-
Ej, hvor heldig har man lov at være! Jeg havde virkelig ikke ventet mig noget af den campingpladshytte jeg kunne få her til Folkemødet (nede i Rønne, så bestemt ikke i gåafstand). Men her er så fint, og vejret er helt vidunderligt 🥰
Nu kan jeg få en temmelig sen frokost/tidlig aftensmad og sidde i solen og rette opgaver. Aahhh!Her er så pænt!!
#Bornholm #Nordskoven