Lørdag 19.30.
-
Lørdag 19.30. Jeg har påbegyndt min 72 timers faste. Mit næste måltid bliver tirsdag kl. 19.30.
Indledende tanker:
1) Kan faste tolkes som en variant af klimaaktivisme?
2) Vil jeg bedre kunne forstå begreber som "sult" og "hungersnødkatastrofe" ved ikke at indtage føde i tre døgn? -
Lørdag 19.30. Jeg har påbegyndt min 72 timers faste. Mit næste måltid bliver tirsdag kl. 19.30.
Indledende tanker:
2) Vil jeg bedre kunne forstå begreber som "sult" og "hungersnødkatastrofe" ved ikke at indtage føde i tre døgn?@anport giv lige lyd en gang imellem, så vi ved det går dig godt.
-
Indledende tanker:
2) Vil jeg bedre kunne forstå begreber som "sult" og "hungersnødkatastrofe" ved ikke at indtage føde i tre døgn?nå, bette fasterapport: Jeg har lige besluttet at lave min lille plan om, ja, hvorfor dog ikke? Jeg er sulten!
Mit eksperiment om en 72 timers faste er netop nu officielt blevet til en 24 timers faste. Der kommer lidt godt i maven om præcis 45 minutter.
Det er godt, det er mig selv, der definerer spillereglerne. -
nå, bette fasterapport: Jeg har lige besluttet at lave min lille plan om, ja, hvorfor dog ikke? Jeg er sulten!
Mit eksperiment om en 72 timers faste er netop nu officielt blevet til en 24 timers faste. Der kommer lidt godt i maven om præcis 45 minutter.
Det er godt, det er mig selv, der definerer spillereglerne.De bedste spil er når man selv laver reglerne!
Men også vildt nok at du klarede det så længe synes jeg (har ikke lige sørget for at holde mig opdateret med hvordan dagen har været, det må jeg lige gøre)
Edit: det ser ud til det måske er gjort ret hurtigt?

-
nå, bette fasterapport: Jeg har lige besluttet at lave min lille plan om, ja, hvorfor dog ikke? Jeg er sulten!
Det er godt, det er mig selv, der definerer spillereglerne.@anport Hvordan er det gået med at sætte dig i hungersramtes sted? /s
-
De bedste spil er når man selv laver reglerne!
Men også vildt nok at du klarede det så længe synes jeg (har ikke lige sørget for at holde mig opdateret med hvordan dagen har været, det må jeg lige gøre)
Edit: det ser ud til det måske er gjort ret hurtigt?

@folfdk jeg var allerede skrupsulten i går aftes. Og døsig. Og døsig denne søndag. Jeg tænker, 24 timers faste må være fint i denne omgang, vil jo heller ikke give kroppen et for stort chok.

-
@anport Hvordan er det gået med at sætte dig i hungersramtes sted? /s
@fanden det går bedre, 3%