"My intent is to be AI Amish, which means Internet Amish.
-
"My intent is to be AI Amish, which means Internet Amish. Not 1780, but 1980.”
I Am Retiring from Tech to Live Offline
https://openpath.quest/2026/i-am-retiring-from-tech-to-live-offline/ -
https://openpath.quest/2026/i-am-retiring-from-tech-to-live-offline/Lørdag-morgenstemning
-
Lørdag-morgenstemning
@fanden yeah , jeg sad også lige og læste den.
-
@fanden yeah , jeg sad også lige og læste den.
@ondekvinde @fanden jeg skal lige finde en større skærm end min mobil, så læser jeg den også.
-
@ondekvinde @fanden jeg skal lige finde en større skærm end min mobil, så læser jeg den også.
@infonauten @ondekvinde De der maskinskrevne sider med xxxxxx-rettelser, håndskrevne noter og tilføjelser med pile også asterisker... er så meget federe at læse end et blogindlæg
️ -
@infonauten @ondekvinde De der maskinskrevne sider med xxxxxx-rettelser, håndskrevne noter og tilføjelser med pile også asterisker... er så meget federe at læse end et blogindlæg
️@fanden @ondekvinde ... På noget, der ikke er en mobilskærm. Det er muligvis en arbejdsskade, men jeg er allergisk overfor at zoome ind og ud for at læse. Men det ser pænt ud, bevares.
-
@fanden @ondekvinde ... På noget, der ikke er en mobilskærm. Det er muligvis en arbejdsskade, men jeg er allergisk overfor at zoome ind og ud for at læse. Men det ser pænt ud, bevares.
@infonauten @ondekvinde Det er selvfølgelig individuelt. Jeg læste det på mobilen, men der er ingen one size fits all.
-
@infonauten @fanden sidelæns did it for me. Lige i dette tilfælde er jeg OK med manglende alt text
-
https://openpath.quest/2026/i-am-retiring-from-tech-to-live-offline/@fanden åh! Jeg elsker den måde han giver sig selv røde rettelser som var det var en stil i skolen. Og fisken tilsidst 🥰

-
@infonauten @ondekvinde Det er selvfølgelig individuelt. Jeg læste det på mobilen, men der er ingen one size fits all.
@fanden @ondekvinde du har også så unge og skarpe øjne, Allan.
-
@fanden åh! Jeg elsker den måde han giver sig selv røde rettelser som var det var en stil i skolen. Og fisken tilsidst 🥰

@aj42 Right? Så vil jeg måske ikke abonnere på hans ortodoks kristne nyhedsbrev, men de der marginalia og udstregninger gør hele forskellen i det her indlæg
️ -
@fanden @ondekvinde du har også så unge og skarpe øjne, Allan.
@infonauten @ondekvinde Næppe
Men stort set al min internettrafik går via telefonen. Laptoppen står oftest og samler støv, den er bøvlet at tage frem, selv om den står lige bag mig. -
@infonauten @fanden sidelæns did it for me. Lige i dette tilfælde er jeg OK med manglende alt text
@ondekvinde @fanden jeg smider det på min vertikale skærm senere

-
@aj42 Right? Så vil jeg måske ikke abonnere på hans ortodoks kristne nyhedsbrev, men de der marginalia og udstregninger gør hele forskellen i det her indlæg
️@fanden ja. Lige undtagen der hvor han blir for meget er det ok

-
@infonauten @ondekvinde Næppe
Men stort set al min internettrafik går via telefonen. Laptoppen står oftest og samler støv, den er bøvlet at tage frem, selv om den står lige bag mig.@fanden @ondekvinde sjovt, jeg prøver at skære ned på min mobilbrug, men det er noget med at det for mig nemt kommer til at overtage og så har jeg lige pludseligt haft den i hånden heller dagen. Så jeg arbejder med bevidst skærmtid på en rigtig computer. Det går ikke altid så godt, men jeg prøver.
-sendt fra min iPhone -
️Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup ja, jeg forstår godt symbolikken. Intet er perfekt. For mig er det "kun" en fin fisk
@fanden -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup @aj42 Nogle gange er en fisk bare en fisk, som Freud sagde. Den her kunne jeg godt lide for detaljeringen i den fysiske tegning.
Men ja, jeg kunne heller ikke lade være med at koble det til hans religiøse udmeldinger. -
@fanden ja. Lige undtagen der hvor han blir for meget er det ok

-
@ondekvinde @aj42 Der er jo en grund til at DR f eks engang havde pausefisk, når der ikke var andet at vise. Der var ingen som syntes, pausekorstog var en god idé.
-
B bogwitch@social.data.coop shared this topic