Jeg kan anbefale at riste rugbrødsskiver i ovnen.
-
I det hele taget har jeg ikke vist den store køkkenvane her til aften. Nåede også lige at tage i håndtaget på en støbejernspande, der lige var kommet ud af en 220° varm ovn.
I morgen bliver det bedre (undtagen de svedne fingerspidser, de gør nok nas lidt endnu).
I det mindste brændte jeg ikke de fingre, jeg bruger til at identificere mig når jeg skal åbne mobilen. Det havde været nogle dumme fingeraftryk at mangle.
-
I det hele taget har jeg ikke vist den store køkkenvane her til aften. Nåede også lige at tage i håndtaget på en støbejernspande, der lige var kommet ud af en 220° varm ovn.
I morgen bliver det bedre (undtagen de svedne fingerspidser, de gør nok nas lidt endnu).
@fanden Alle har lavet den der - glemme at håndtaget på en pande er varmt efter en tur i ovnen. Jeg gør det dog normalt "kun", hvis den har været ude på køkkenbordet kortvarigt, og skal tilbage igen

-
@fanden Alle har lavet den der - glemme at håndtaget på en pande er varmt efter en tur i ovnen. Jeg gør det dog normalt "kun", hvis den har været ude på køkkenbordet kortvarigt, og skal tilbage igen

@MThaastrup Det er vel en form for trøst, at det kan ske for den bedste

-

Jeg skulle varme æbleskiver.
Havde tændt ovnen.
Risten stod i ovnen så den skulle ud, fint nok, på med noget beskyttelse.
Så skulle de frosne æbleskiver på risten.
Fint nok, de er ret kolde jo.
Tager fat i risten.... Avs!
-
Havde tændt ovnen.
@folfdk @MThaastrup Okay, retter det til "kan ske for DE bedste"

-
Jeg kan anbefale at riste rugbrødsskiver i ovnen. Det er supergodt.
Det er også en god idé at holde øje med dem, kan jeg tilføje. For kul smager nu engang mest af kul, uanset hvad det var før.
@fanden
Som Piet Hein skrev:"Ristet brød er nemt at lave, blot bør man erindre,
når det ryger skal det have to minutter mindre." -
Havde tændt ovnen.
@folfdk @MThaastrup @fanden Aj, nu kom jeg til at grine
Ikke af skadefryd! Men fordi det var morsomt beskrevet - I promise! -
Ikke af skadefryd! Men fordi det var morsomt beskrevet - I promise! -
@MThaastrup @oz1sej @folfdk Man ved jo fra tegnefilm, at ting bliver knaldrøde, når de er varme. Kan man nu ikke stole på Tom & Jerry længere?
-
@fanden
Som Piet Hein skrev:"Ristet brød er nemt at lave, blot bør man erindre,
når det ryger skal det have to minutter mindre."@oz1sej Det er jo sandt, for det rimer.
-
@MThaastrup @oz1sej @folfdk Man ved jo fra tegnefilm, at ting bliver knaldrøde, når de er varme. Kan man nu ikke stole på Tom & Jerry længere?
-
Lige i dette tilfælde var det selvfølgelig fordi jeg havde rørt ved meget kolde ting (æbleskiverne).
Men ja, det er for dårligt at man ikke blive advaret ligesom i tegnefilm.
I tegnefilm er smerten også væk 3 minutter senere når den næste starter

-
Lige i dette tilfælde var det selvfølgelig fordi jeg havde rørt ved meget kolde ting (æbleskiverne).
Men ja, det er for dårligt at man ikke blive advaret ligesom i tegnefilm.
I tegnefilm er smerten også væk 3 minutter senere når den næste starter

@folfdk @MThaastrup @oz1sej Skal jeg så heller ikke forvente, min fod bare retter sig ud med det samme, hvis jeg taber en ambolt på den?
-
@folfdk @MThaastrup @oz1sej Skal jeg så heller ikke forvente, min fod bare retter sig ud med det samme, hvis jeg taber en ambolt på den?
@fanden
Jeg vil i hvert fald ikke anbefale at du tester det
Cc
@MThaastrup @oz1sej -
@fanden
Jeg vil i hvert fald ikke anbefale at du tester det
Cc
@MThaastrup @oz1sej -
Ikke af skadefryd! Men fordi det var morsomt beskrevet - I promise!@oz1sej
Det er heldigvis så længe siden at jeg godt kan se det morsomme i det nu
Men det var sgu en ret træls uge jeg var igennem