Når man lige uplanlagt har brugt 1200 kr.
-
@MThaastrup Shit, det lyder utrygt!!!
@svedigtype det er det også.
-
@MThaastrup Suk.
@wolf I know
-
@MThaastrup Aj, hvor ubehageligt!
@Camlarsch Jeg er så træt af det.
-
@Camlarsch Jeg er så træt af det.
@MThaastrup Ja, det forstår jeg!!
-
@tofticles Jeg er så f*cking træt af det. Og jeg kan med slidgigt mv. overhovedet ikke montere de lamper selv, og min bror får rigeligt at gøre med Michelles cykel og en reol på væggen, når han er her til Michelles fødselsdag. Så jeg skal også lige indfange en eller anden til at montere lamperne for mig, og helst ASAP når de er ankommet
@MThaastrup Sikkert ret ubrugeligt i forhold til tidsplan, men hvis du ikke har det løst mandag 14 dage, så er jeg i Århus igen og kan hjælpe til.
-
@MThaastrup Sikkert ret ubrugeligt i forhold til tidsplan, men hvis du ikke har det løst mandag 14 dage, så er jeg i Århus igen og kan hjælpe til.
@tofticles Tak for tanken uanset. Jeg håber at have kapret en eller anden før, men tilbuddet er værdsat!
-
Når man lige uplanlagt har brugt 1200 kr. på det i forvejen pressede august-budget til sensorlamper til bagved og foran huset pga. massiv lokal indbrudsbølge de sidste 3 uger med både indbrud, forsøg og scouting (fx med en pind mellem dør og liste for at tjekke, om den falder ud og døren har været åbnet aka om nogen er hjemme).
3 bare sidste nat. Og her er MAX 400 husstande...
Man er mig.
@MThaastrup Træls. Har i noget nabohjælp, for det hjælper iflg. forsikringsselskaberne?
(Som altid er mine råd ligeså meget værd som de koster, beklager hvis det bare er "støj") -
@MThaastrup Træls. Har i noget nabohjælp, for det hjælper iflg. forsikringsselskaberne?
(Som altid er mine råd ligeså meget værd som de koster, beklager hvis det bare er "støj")@itisiboller Det er det lidt... For selvfølgelig er her nabohjælp, nabovenner, hundeluftere med fælles ruter, nedklippede hække osv.
Det er også derfor, at der konkret især er udkig efter en mand på et elløbehjul (der mistænkes for at "mærke" husene der ikke har nogen hjemme) og to knægte på 14-ish år, der er blevet observeret med en tegning (et kort med markerede huse, måske?) flygtende fra en have, da en sensor tændte lyset.
-
Når man lige uplanlagt har brugt 1200 kr. på det i forvejen pressede august-budget til sensorlamper til bagved og foran huset pga. massiv lokal indbrudsbølge de sidste 3 uger med både indbrud, forsøg og scouting (fx med en pind mellem dør og liste for at tjekke, om den falder ud og døren har været åbnet aka om nogen er hjemme).
3 bare sidste nat. Og her er MAX 400 husstande...
Man er mig.
@MThaastrup ej for pokker altså. Det er ikke festligt med den slags bekymringer.
-
@MThaastrup ej for pokker altså. Det er ikke festligt med den slags bekymringer.
@klgn Nej