Jeg har ikke fået læst så meget i den fordi ferie, men da jeg pakkede rev jeg Hitch-hikers Guide to the Galaxy ned fra hylden ved en indskydelse.
-
Jeg har ikke fået læst så meget i den fordi ferie, men da jeg pakkede rev jeg Hitch-hikers Guide to the Galaxy ned fra hylden ved en indskydelse. Det er en dejlig genlæsningsoplevelse; det er nok 30 år siden sidst. Jeg synes stadig den holder, og det er en god blanding af ting som jeg kan huske og set frem til, ting som jeg har glemt, men husker når jeg læser dem og så ting, som jeg ikke har bidt mærke i sidst. #FredagsBog
@infonauten Fantastiske bøger, der viser noget nyt ved hver genlæsning. God læselyst og god ferie!
-
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
@infonauten Fantastiske bøger, der viser noget nyt ved hver genlæsning. God læselyst og god ferie!
@CiaraNi @infonauten mange tak!
-
@CiaraNi @infonauten mange tak!
@infonauten Man kan ALTID genlæse H2G2

-
@infonauten Man kan ALTID genlæse H2G2

Og bagefter kan man genlytte #SciFisnak ep. 5

https://scifisnak.dk/douglas-adams-the-hitchhikers-guide-to-the-galaxy/
-
Og bagefter kan man genlytte #SciFisnak ep. 5

https://scifisnak.dk/douglas-adams-the-hitchhikers-guide-to-the-galaxy/
-
@infonauten
Så er det godt du kan lytte til musik!Jeg er heldig godt at kunne lytte podcasts, så jeg havde ikke nået at overveje at andre måske ikke har det som en mulighed.
-
@infonauten
Så er det godt du kan lytte til musik!Jeg er heldig godt at kunne lytte podcasts, så jeg havde ikke nået at overveje at andre måske ikke har det som en mulighed.
@folfdk når folk taler og det ikke er en samtale med mig, stikker min opmærksomhed af meget, meget hurtigt. Det er nogle gange lidt frustrerende, for jeg ved at jeg går glip af noget, men omvendt så har jeg jo musik, som du siger.

-
@folfdk når folk taler og det ikke er en samtale med mig, stikker min opmærksomhed af meget, meget hurtigt. Det er nogle gange lidt frustrerende, for jeg ved at jeg går glip af noget, men omvendt så har jeg jo musik, som du siger.

@infonauten @folfdk Jeg gætter på at omkring 77% af dem der “lytter” til podcasts med mig heller ikke rigtig hører hvad jeg siger 🤪
-
@infonauten @folfdk Jeg gætter på at omkring 77% af dem der “lytter” til podcasts med mig heller ikke rigtig hører hvad jeg siger 🤪
-
@4nd3rs @infonauten @folfdk
Så du mener jeg skal skrive alle mine dårlige kommentarer
. Blot for at bevise jeg lytter…