Sønnen har lige haft kemi på HTX og er tvunget til at se #GVFB med os andre
-
Et af parrene er intro/ekstrovert og han siger:
Hun er en exoterm reaktion
Og han er en endoterm reaktionOg det er måske ikke helt forkert
-
Et af parrene er intro/ekstrovert og han siger:
Hun er en exoterm reaktion
Og han er en endoterm reaktionOg det er måske ikke helt forkert
@folfdk Uhhh - vi mangler at se det seneste afsnit. Vi synes det er ret hyggetligt 🥰.
EDIT: Og jeg tror jeg ved hvilket par, I taler om 🫣.
-
@folfdk Uhhh - vi mangler at se det seneste afsnit. Vi synes det er ret hyggetligt 🥰.
@folfdk Nu er vi up-to-date! Vi har vores favoritter 🤫.
-
@folfdk Nu er vi up-to-date! Vi har vores favoritter 🤫.
Hos os er det klart Dorthe og Lasse der er i toppen.
Laura og Sonny er dem vi vil sætte færrest penge på.
Amalie og Otto synes vi har potentiale, rigtig meget. Men har de nået at komme ind til kernen af det vigtige i deres samtaler? Eller går det op i kortspil og grin og latter.
-
@tofticles @folfdk Jeg tror da der er mere end et par der er ekstrovert/introvert
-
Amalie og Otto synes vi har potentiale, rigtig meget. Men har de nået at komme ind til kernen af det vigtige i deres samtaler? Eller går det op i kortspil og grin og latter.
@folfdk Også D & L for os! Med en runner op med Mette og Thomas.
Enig med L&S 🫣.
-
@folfdk @tofticles Vi er helt med jer der, samme oplevelse her.
Synes bestemt også at Mette og Thomas har potentiale, de virker til at have nogenlunde samme energi-profil, synes jeg og virker tiltrukket af hinanden.
Jeg tror simpelthen ikke at Laura er tiltrukket af Sonny. Var det ikke også hende der faktisk var lidty skuffet helt fra start, hvor hun havde forventet at føle en del mere end hun gjorde, ved brylluppet?
-
@folfdk @tofticles Vi er helt med jer der, samme oplevelse her.
Synes bestemt også at Mette og Thomas har potentiale, de virker til at have nogenlunde samme energi-profil, synes jeg og virker tiltrukket af hinanden.
Jeg tror simpelthen ikke at Laura er tiltrukket af Sonny. Var det ikke også hende der faktisk var lidty skuffet helt fra start, hvor hun havde forventet at føle en del mere end hun gjorde, ved brylluppet?
Jeg frygter at Thomas tager for meget hensyn til Mette, og sat hun ender ikke helt så give det.
Dorthe og Lasse tænker jeg har Jokeren med børnene. Når den ene er ulige og den anden ligger så...
-
Jeg frygter at Thomas tager for meget hensyn til Mette, og sat hun ender ikke helt så give det.
Dorthe og Lasse tænker jeg har Jokeren med børnene. Når den ene er ulige og den anden ligger så...
@folfdk @tofticles Jeg forstår ikke helt hvad du havde intentionen om at skrive 🫣
-
@folfdk @tofticles Jeg forstår ikke helt hvad du havde intentionen om at skrive 🫣
Det kan jeg godt forstå
Multitasking er ikke en god idéJeg prøver ikke at gøre det godt igen, men går i seng i stedet for