Jeg kan ikke finde plantebaseret kebab i Silkeborg.
-
Jeg kan ikke finde plantebaseret kebab i Silkeborg. Har været i Føtex, Coop365, Lidl og Rema1000 uden held. Jeg krydser fingre for Netto, men det er godt nok lidt frustrerende at føle sig som den eneste vegetar i omegnen... Jeg vil bare gerne lave en god pizza 🥲
Råd er velkomne! Jeg vil helst ikke bestille fra Nutty Vegan for ofte.
-
T tofticles@helvede.net shared this topic
-
Jeg kan ikke finde plantebaseret kebab i Silkeborg. Har været i Føtex, Coop365, Lidl og Rema1000 uden held. Jeg krydser fingre for Netto, men det er godt nok lidt frustrerende at føle sig som den eneste vegetar i omegnen... Jeg vil bare gerne lave en god pizza 🥲
@Tryllesokker Sallings er udgået, og jeg tror også Naturli's er, det sker med alle deres.
Kvickly har en, jeg har købt men ikke brugt endnu.
Ellers kan jeg anbefale kikærter stegt med løg i masser af olie, paprika, spidskommen og sådan. -
@Tryllesokker Sallings er udgået, og jeg tror også Naturli's er, det sker med alle deres.
Kvickly har en, jeg har købt men ikke brugt endnu.
Ellers kan jeg anbefale kikærter stegt med løg i masser af olie, paprika, spidskommen og sådan.@nicholai Tak for tippet! Jeg må prøve at kigge i Superbrugsen, så. Indtil nu har jeg brugt artiskok på glas. Der er mange lækre ting jeg selv vil kunne lave, men jeg laver netop pizza når det skal være nemt og hurtigt og jeg er fristet til at bestille mad til levering.
Chello's pizza laver en rigtig god stegt aubergine til deres vegetariske pizzaer, det kan være jeg en dag kan efterligne det og fryse det på forhånd. Men det er et eksperiment for en fremtidig mig.
-
S svedigtype@helvede.net shared this topic
S simonjust@mstdn.dk shared this topic
-
Dette indlæg er slettet! -
@Tryllesokker Man kan da godt lave god vegetarisk (eller vegansk) pizza af almindelige råvarer
-
Dette indlæg er slettet!
@simonjust Jeg var overrasket over en dedikeret veganersektion i min lokale føtex (Husum, forstad til København) - så nogen gange sker der noget. Jeg købte en pakke gærflager. Overvejer hvad jeg skal bruge dem til.
Ikke at det lige løser de problemer @Tryllesokker står med.
-
@simonjust Jeg var overrasket over en dedikeret veganersektion i min lokale føtex (Husum, forstad til København) - så nogen gange sker der noget. Jeg købte en pakke gærflager. Overvejer hvad jeg skal bruge dem til.
Ikke at det lige løser de problemer @Tryllesokker står med.
Dette indlæg er slettet!