Mine fødder er ømme og min nakke gør ondt (der var træk i hallen), men det går over, og det er sådan en god måde at udholde en valgdag på: begrav dig i at afvikle den.
-
Mine fødder er ømme og min nakke gør ondt (der var træk i hallen), men det går over, og det er sådan en god måde at udholde en valgdag på: begrav dig i at afvikle den. Det gør jeg igen næste gang. Og hvor var det fedt at se en flok virkelig entusiastiske Ungdom sortere og tælle stemmer (vi fik ca 30 stemmetællere kl 20). De var edderbroderemig ikke kommet for at tage en slapper. #valgsnak
-
Mine fødder er ømme og min nakke gør ondt (der var træk i hallen), men det går over, og det er sådan en god måde at udholde en valgdag på: begrav dig i at afvikle den. Det gør jeg igen næste gang. Og hvor var det fedt at se en flok virkelig entusiastiske Ungdom sortere og tælle stemmer (vi fik ca 30 stemmetællere kl 20). De var edderbroderemig ikke kommet for at tage en slapper. #valgsnak
@Koefoed Ja, de unge vil nok bare gerne have honoraret og så ellers hjem igen. Men fedt de kommer og på den måde også ser demokratiet i action.
Og tak til dig. Jeg sad over denne gang pga kalenderudfordringer.
-
@Koefoed Ja, de unge vil nok bare gerne have honoraret og så ellers hjem igen. Men fedt de kommer og på den måde også ser demokratiet i action.
@sorenhave min kalender gik magisk op. Alle andre dage i disse uger skal jeg ting, men lige i går var helt tom for aftaler.
Og der kommer jo andre gange… -
@sorenhave @Koefoed der var rigtig mange unge studerende tror jeg på mit valgsted, enkelte midt i arbejdslivet og en del pensionister.
Jeg er ikke sikker på jeg trak aldersgennemsnittet ned. Måske.
-
J jwcph@helvede.net shared this topic